اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد

برپایی یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم قزوین

یازدهمین نمایشگاه قرآن استان قزوین با همکاری دستگاه‌های فرهنگی این استان همزمان با دهه مبارک فجر برپا می‌شود.

برپایی یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، یکی از برنامه‌های سالانه دستگاه‌های فرهنگی استان قزوین به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برپایی نمایشگاه قرآن است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ قرآنی در بین قشرهای مختلف جامعه از جمله کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و آشنایی آنان با محصولات قرآنی است.

حتی اگر در خلال برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی تعداد کمی از بازدیدکنندگان تحت تأثیر قرار گیرند و با فرهنگ قرآنی بیشتر آشنا شوند، بازخورد مناسبی برای نمایشگاه تلقی می‌شود.

اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه کنونی یکی از ضروریات است زیرا فرهنگ قرآنی فرهنگی است که می‌تواند با انعکاس در عمل، گفتار و اندیشه افراد جامعه، تغییرات قابل ملاحظه‌ای در نوع نگاه و عملکرد آنان اعمال کند.

برپایی موفقیت‌آمیز دهمین نمایشگاه قرآن استان در دهه فجر سال گذشته و استقبال بیشتر مردم از آن موجب شد مسئولان امر یازدهمین نمایشگاه قرآن استان قزوین را نیز در ایام دهه مبارک فجر برپا کنند.

یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم به مدت هفت روز از 10 تا 16 بهمن ماه دایر بوده و با برگزاری برنامه‌های مختلف برای قشرهای مختلف مردم و برنامه‌های جنبی پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/77010/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول