اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد:

نباید به اجرایی شدن توافقات ژنو خوش‎بین بود

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: توافقات ژنو اگر چه گامی برای رفع مسائل و مشکلات مختلف است اما نباید به اجرایی شدن این توافقات خوش‎بین بود.

نباید به اجرایی شدن توافقات ژنو خوش‎بین بود

سعید زمانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: توافقات ژنو اگر چه گامی برای رفع مسائل و مشکلات مختلف است اما باید این موضوع را مدنظر داشت که نباید به اجرایی شدن این توافقات خوش‎بین بود.

وی افزود: مسئولان نظام باید بدانند که غربی‌های هیچ‌گاه قابل اعتماد نبودند و امروز نیز نباید به آن‌ها اعتماد کرد و باید در مقابل آن‌ها هوشیاری خود را حفظ کرد.

زمانیان تصریح کرد: در حالی که ایران اسلامی همواره صادق و نسبت به تعهدات خود پایبند بوده اما طرف غربی صداقت لازم را ندارد و تنها به دنبال منافع خود است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت دفاع از حقوق مردم در مذاکرات تاکید کرد و گفت: مسئولان نباید سرسوزنی از حقوق مردم کشور به ویژه حقوق هسته‌ای کوتاه بیایند و در برابر غرب ضعف نشان دهند.

زمانیان با اشاره به آغاز اجرایی شدن تعهدات ژنو، اظهار کرد: برداشتن تحریم‌ها و آزادسازی منابع مالی کشور زمان‎بر است و مدت زیادی طول می‎کشد اما با این وجود باید به گونه‌ای عمل کرد که تاثیرات مثبتی بر جامعه بگذارد.

وی با بیان اینکه تحریم‌هایی که بر کشور اعمال شده، غیرقانونی است، گفت: تحریم‌هایی که از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بر مردم ما تحمیل شده نوعی زورگویی و غیرقانونی است.

زمانیان خاطرنشان کرد: با برداشتن تحریم‌ها و گسترش روابط تجاری کشور باید توجه داشت که این روابط کنترل شده باشد و به درستی مدیریت شود تا آثار سوء آن اقتصاد کشور را تحت‌الشعاع خود قرار ندهد.

وی، تقویت زیرساخت‌های کشور را در اولویت دانست و گفت: با آزادسازی منابع مالی کشور بهتر است این منابع برای توسعه و تقویت زیرساخت‎ها، اشتغالزایی و رفع بیکاری در کشور استفاده شود.

انتهای پیام/68004/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول