اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد سعدآباد خبر داد

جمع‌آوری 570 میلیون ریال از صندوق‌های صدقات شهر سعدآباد

رئیس کمیته امداد سعدآباد از جمع‌آوری 570 میلیون ریال از صندوق‌های صدقات شهر سعدآباد خبر داد.

جمع‌آوری 570 میلیون ریال از صندوق‌های صدقات شهر سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، علی موفق‌منش صبح امروز در دیدار با مددجویان تحت پوشش سعدآباد اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و در چند سال اخیر شاهد خدمات ارزنده کمیته امداد به جامعه هدف در این منطقه هستیم. تنوع خدمات و کیفیت خدمات این نهاد در سال‌های گذشته رشد محسوسی داشته و امیدوار هستیم روز به روز شاهد بهبود خدمات باشیم.

رئیس کمیته امداد سعدآباد از جمع‌آوری 570 میلیون ریال از صندوق‌های صدقات شهر سعدآباد خبر داد.

موفق‌منش تصریح کرد: مردم خدا دوست این خطه همواره یار و یاور کمیته امداد حضرت امام(ره) بوده‌اند و در زمینه کمک به محرومین پیشقدم هستند و در سال گذشته و امسال نیز بنا به اعتقاد به سنت حسنه صدقه کمک‌های خود را به امداد پرداخت کردند.از ابتدای سال تاکنون 57 میلیون تومان از صندوق‌های صدقات شهر سعدآباد جمع‌آوری شده است.

موفق‌منش ضمن تشکر و قدردانی از کمک‌های مردم نوع‌دوست سعدآباد ابراز داشت: این کمک‌ها در زمینه تامین هزینه‌های درمانی، تامین هزینه جهیزیه نوعروسان، پرداخت تسهیلات کارگشایی، تامین هزینه تعمیرات مسکن مددجویی، پرداخت شهریه دانشجویان و هزینه‌های دانش‌آموزان تحت حمایت مصرف می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به گسترش مشاغل خانگی در بین مددجویان از برگزاری کلاس مشبک‌کاری در سعدآباد خبر داد.

موفق‌منش اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های حرفه‌آموزی موجب شکوفا شدن استعداد مددجویان تحت حمایت و در نتیجه اشتغال آنها می‌شود.کمک به ایجاد استقلال خانواده‌های تحت حمایت یکی از فعالیت‌های مهم کمیته امداد محسوب می‌شود که در نهایت مانع انزوای فرد می‌شود.

رئیس کمیته امداد سعدآباد خاطر نشان کرد: در این راستا کلاس مشبک‌کاری در کمیته امداد شهر سعدآباد برگزار و 20 مددجو از این کلاس‌ها بهره‌مند شدند.

وی همچنین از برگزاری جلسه ترویج زکات در روستای برمک شهر سعدآباد خبر داد. در راستای ترویج فعالیت‌های مختلف از جمله دیدار چهره به چهره با کشاورزان، اعزام مبلغ و برگزاری جلسات و همایشات مختلف، جلسه ترویج زکات در برمک در منطقه سعدآباد برگزار شد.

انتهای پیام/2452/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول