اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی فارس خبر داد

باند سارقان مسلح در شیراز منهدم شد

جانشین فرمانده انتظامی فارس از شناسایی و انهدام باند سرقت از عابران پیاده در شیراز و کشف 9 سرقت مسلحانه از آنان خبر داد.

باند سارقان مسلح در شیراز منهدم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، محمدرضا شکری پور اظهار داشت: در پی وقوع چند سرقت مسلحانه از عابران پیاده در شهر شیراز، ‌شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی اعضای این باند سارق مسلح شناسایی و دو نفر از آنان دستگیر و چند تلفن همراه مسروقه کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در ادامه سه نفر دیگر از اعضای این باند شناسایی و متهم که متواری و در شهرستان نی‌ریز استان فارس مخفی شده بود دستگیر و مشخص شد دو نفر دیگر نیز در زندان عادل آباد شیراز زندانی هستند.

شکری‌پور ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی این دو نفر نیز به پلیس آگاهی استان فارس منتقل و در تحقیقات انجام شده از اعضای این باند سارق مسلح 9 سرقت مسلحانه از عابران پیاده در سطح شهر شیراز مشخص شد.

وی گفت: تاکنون هفت نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند و تحقیقات برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر از سارقان مسلح دستگیر شده ادامه دارد.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول