اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

باند بزرگ سرقت‌های سریالی از منازل مسکونی متلاشی شد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری اعضای باند حرفه‌ای که در خراسان رضوی و اصفهان مرتکب چندین فقره سرقت از منازل مسکونی شده‌اند، خبر داد.

باند بزرگ سرقت‌های سریالی از منازل مسکونی متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار بهمن امیری مقدم ظهر امروز در تشریح عملیات گسترده شناسایی و ردزنی و دستگیری اعضای این باند حرفه‌ای به خبرنگاران اظهار کرد: از چندی قبل گزارش‌هایی مبنی بر سرقت‌های سریالی از چند منزل مسکونی در شهر مشهد به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد و شیوه سرقت‌های انجام شده حاکی از آن بود که اعضای یک باند مرتکب این اقدامات مجرمانه می‌شوند.

وی افزود: بررسی‌های پلیسی در آخرین سرقت نشان می‌داد که اعضای باند 4 هزار دلار از یک منزل مسکونی به سرقت برده‌اند، تحقیقات گسترده پلیس با توجه به سرنخ‌هایی که از معاینه دقیق و کارشناسی محل آخرین سرقت به دست آمده بود چهره 2 تن از عاملان این سرقت‌ها که پدر و پسر بوده و اهل یکی از شهرهای غربی کشور هستند را برای پلیس نمایان ساخت.

امیری مقدم ادامه داد: ردزنی‌های گسترده حاکی از آن بود که این متهمان با همدستی فرد دیگری از غرب کشور به مشهد آمده و پس از ارتکاب سرقت‌ها به جنوب کشور فرار کرده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در بررسی سوابق کیفری متهمان مشخص شد این افراد همچنین دارای چندین مورد سرقت مقرون به آزار با سلاح سرد نیز هستند که در تحقیقات بعدی پلیس مخفیگاه یکی از متهمان که به تازگی به مشهد بازگشته بود در منطقه الهیه شناسایی و کارآگاهان پلیس آگاهی این متهم را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی در بررسی‌های بعدی پرونده دریافتند متهم دیگر پرونده به اتهام سرقت به عنف دستگیر و در زندان کازرون تحمل حبس می‌کند و مخفیگاه سومین متهم این پرونده نیز در شهرستان ملارد تهران شناسایی شد.

امیری مقدم افزود: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی بلافاصله با اخذ نیابت قضایی به ملارد اعزام و با همکاری پلیس آگاهی این شهرستان متهم را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی در ادامه بیان کرد: متهمان که محمد 29 ساله، محمود 55 ساله و پسر 25 ساله وی سعید نام دارند در تحقیقات اولیه تا کنون به 7 فقره سرقت در مشهد و 4 فقره سرقت از منازل مسکونی در اصفهان اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در خاتمه خاطر نشان کرد: تحقیقات از اعضای این باند که احتمال می‌رود در شهرها و دیگر استان‌های کشور نیز مرتکب سرقت شده باشند ادامه دارد.

انتهای پیام/2202/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول