اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قوچان:

90 درصد گاز مصرفی در کشور مربوط به بخش خانگی است

فرماندار قوچان گفت: در حال حاضر 10 درصد مصرف گاز در کشور مربوط به بخش صنعت و حوزه اقتصاد و 90 درصد در بخش خانگی استفاده می‌شود.

90 درصد گاز مصرفی در کشور مربوط به بخش خانگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علیرضا قامتی صبح امروز در نشست مشترک جمعی از مسئولین ادارات قوچان با مدیر و کارکنان شرکت سیمرغ واحد خراسان در محل سالن اجتماعات این شرکت اظهار داشت: عملکرد درست هر مسئول در بخش و مجموعه مورد نظر خود، میزان آفت در نتیجه و محصول را کاهش داده و داشتن دید کلی و وسیع بسیار مهم است.

وی افزود: شرکت سیمرغ و مجموعه ادارات متعلق به همه بوده و نگاه با این دید می‌تواند توسعه و موفقیت را در هر مجموعه حتی با وجود کم و کاستی‌ها به ارمغان بیاورد.

قامتی با بیان این مطلب که از 83 واحد تولیدی در قوچان فقط 33 واحد مشغول به فعالیت بوده، تصریح کرد: موفقیت در بسیاری از مجموعه‌ها به نگاه و دید مدیران بستگی داشته یعنی نگاه یک مدیر جامعه‌نگر و خادم مردم می‌تواند در توسعه یک واحد و شرکت بسیار اثرگذار باشد.

وی اضافه کرد: بسیاری از شرکت‌ها در برهه‌ای از زمان که مشکلات بسیاری وجود داشته به علت مدیریت نادرست رشد و توسعه نیافته اما درستی عمل و خدمت به مردم یکی از عوامل موفقیت شرکت سیمرغ در رشد و توسعه به شمار می‌آید.

رئیس شورای اداری قوچان با تأکید بر این موضوع که رشد مجموعه نشان از مدیریت درست داشته و این رشد باعث توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان می‌شود، بیان کرد: خدمتگزاری درست باعث جمع‌آوری ره توشه برای آخرت شده اما نگرفتن دست نیازمندان و ایجاد محدودیت در زیر مجموعه مدیریتی خود باعث ‌می‌شود تا دنیا و آخرت خویش را از دست بدهیم.

وی با بیان این مطلب که فرهنگ درست مصرف کردن انرژی باید از خانه شروع شده و به جامعه منتقل شود، گفت: در حال حاضر 10 درصد مصرف گاز در کشور مربوط به بخش صنعت و حوزه اقتصاد و 90 درصد در بخش خانگی استفاده می‌شود.

فرماندار قوچان عنوان کرد: مصرف ما 3 برابر دنیا بوده پس باید بهره‌وری را در دستور کار قرار داده و دستگاه‌های اجرایی و مردم درست مصرف کردن را در دستور کار خویش قرار دهند.

انتهای پیام/2202/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول