اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرکرد خبر داد

پرداخت بیش از 30 میلیارد ریال مستمری به مددجویان شهرکرد

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان شهرکرد از پرداخت 30 میلیارد و 400 میلیون ریال مستمری به مددجویان زیر پوشش این نهاد خبر داد.

پرداخت بیش از 30 میلیارد ریال مستمری به مددجویان شهرکرد

نجفعلی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: در حال حاضر افزون بر یک‌هزار و 180 نفر از افراد خیر و نیکوکار از 272 یتیم زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان حمایت می‌کنند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون حامیان ایتام بیش از 2 میلیارد و 624 میلیون ریال کمک‌های نقدی خود را به حساب ایتام این شهرستان واریز کرده‌اند.

حیدری در ادامه از پرداخت 30 میلیارد و 400 میلیون ریال مستمری به خانواده‌های زیر پوشش این نهاد خبر داد و گفت: این مبلغ مستمری به 7 هزار و 215 خانواده اعطا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان شهرکرد همچنین با اشاره به جمع‌آوری بیش از 7 میلیارد و 200 میلیون ریال صدقه در این شهرستان، گفت: این مبلغ صدقه از 34 هزار صندوق جمع‌آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده صرف تامین جهیزیه نوعروسان، امور عمرانی، درمان نیازمندان، اشتغال و هزینه‌های فرهنگی شده است.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول