اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم:

شناگران قم در مسابقات پیشکسوتان کشور عملکرد خوبی داشتند

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم از عملکرد مطلوب شناگران قمی در مسابقات شنای قهرمانی رده سنی پیشکسوتان کشور خبر داد.

شناگران قم در مسابقات پیشکسوتان کشور عملکرد خوبی داشتند

مسعود حسین جمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشورمان رقابت‌های شنا قهرمانی کشور در رده سنی پیشکسوتان به میزبانی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان کردستان به انجام رسید.

وی ادامه داد: مسابقات شنای پیشکسوتان قهرمانی کشور با حضور 80 شناگر از 12 استان و در هفت ماده در سنندج برگزار شد و میزبان شناگران شرکت کننده در این دوره از پیکارها، اردوگاه سلیمان‌خاطر این شهرستان بود و به نمایندگی از قم نیز چهره‌های توانمندی راهی این پیکارها شدند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم افزود: این رقابت‌ها با حضور شناگران 12 تیم از استان‌های تهران، مازندران، قم، کرمانشاه، آذربایجان‌شرقی، توابع تهران، یزد، خوزستان، گیلان، کیش، اصفهان و کردستان برگزار شد.

وی یادآور شد: مسابقات شنای پیشکسوتان قهرمانی کشور برای نخستین بار است در استان کردستان به انجام رسید و شناگران در 12 رده سنی و سه ماده به رقابت با یکدیگر پرداختند در حالی که شناگران قمی از ظرفیت مناسبی برای حضور قدرتمندانه در این مسابقات برخوردار بودند.

حسین جمال عنوان کرد: رقابت‌های قهرمانی کشور به مدت 2 روز در 2 نوبت صبح و عصر پیگیری شد در حالی که در این رقابت‌ها 80 شناگر حضور داشتند و در 12 رده سنی از 25 تا 80 سال و در هفت ماده قورباغه، کرال سینه، کرال پشت، پروانه، مختلط تیمی، مختلط انفرادی و آزاد تیمی با یکدیگر رقابت کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه شناگران قمی در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشتند، افزود: سید هادی عارف‌کشفی، ابوذر متوسلانی، محمدحسین فتاپور و اکبر غلامی نفراتی بودند که در ترکیب تیم شنای پیشکسوتان هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم به این رقابت‌ها اعزام شدند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم افزود: در این مسابقات که از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، سید هادی عارف‌کشفی در 50 متر قورباغه ششم شد‌ و در 100 متر آزاد، 100 متر کرال پشت و 100 متر قورباغه مقام چهارم را کسب کرد.

وی تصریح کرد: ابوذر متوسلانی نیز در 50 متر پروانه رتبه هفتم، در 100 متر آزاد رتبه هشتم، در 100 متر کرال پشت مقام هفتم، در 100 متر قورباغه مقام هشتم و در 4 در 50 متر مختلط انفرادی مقام هشتم را برای تیم هیئت شنا، شیرجه و واترپلو قم کسب کرد.

حسین جمال اظهار کرد: موفق‌ترین شناگر قمی در این رقابت‌ها محمدحسین فتاپور بود که در 50 متر پروانه رتبه نخست و مقام قهرمانی را به نام خود ثبت کرد ضمن اینکه در مواد 50 متر کرال پشت و 100 متر قورباغه نیز مقام چهارم را به دست آورد و در نهایت اینکه اکبر غلامی به مقام ششم 100 متر قورباغه رسید.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول