اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس:

کارشناسان در خصوص نتایج نظر بدهند/کمترین نقش را در پیروزی‌ها دارم

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه تیم ما در نیم فصل دوم بهتر شده و با تمرکز بیشتری نسبت به نیم فصل نخست بازی می‌کند، اظهار داشت: دلایل این نتایج را کارشناسان می‌توانند شفاف‌تر بیان کنند.

کارشناسان در خصوص نتایج نظر بدهند/کمترین نقش را در پیروزی‌ها دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن حسن‌زاده عصر امروز پس از برد تیم فوتسال ماهان تندیس قم در مقابل تاسیسات دریایی تهران در هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  به خاطر روند رو به رشدی که تیم ماهان تندیس در نیم فصل دوم داشت و توانستیم سه امتیاز این بازی را نیز به دست بیاوریم باید خدا را شاکر باشیم.

وی با قدردانی از بازیکنان تیم و تماشاگران خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها نیز تشکر می‌کنم که حمایت کردند و البته توقع هم غیر از این نیست.

سرمربی تیم ماهان تندیس قم درخصوص این بازی گفت: در شروع بازی ما غافلگیر شدیم و یک گل دریافت کردیم که روی این گل تمرکز بازیکنان ما به هم ریخت ولی خوشبختانه در ادامه توانستند جبران کنند.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم ما متفاوت ظاهر شدیم، ابراز داشت: با توجه به اینکه دو بر یک هم جلو بودیم بچه‌ها منطقی، با حوصله و تمرکز بازی اصلی خودشان را به نمایش گذاشتند و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و سه امتیاز را از آن خود کنیم.

حسن‌زاده در خصوص اینکه چرا تیم ماهان تندیس در بازی‌های گذشته با اینکه از حریف جلو می‌افتاد اما باز هم بازی را واگذار می‌کرد، تصریح کرد: دلیل این مسائل عدم تمرکز و نداشتن برنامه‌ برای تمام دقایق بازی است.

وی با بیان اینکه در این زمینه کارشناسان باید نظر بدهند، اظهار داشت: تیم ما در اکثر دقایق با تمرکز و با برنامه و حوصله بازی می‌کند که فکر می‌کنم این عامل موفقیت تیم است که ان‌شاءالله خدا کمک کند و این روند ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم ماهان تندیس در پاسخ به این سئوال که دلیل اینکه تیم شما در نیم فصل دوم بهتر نتیجه می‌گیرد چیست، خاطرنشان کرد: در این خصوص نیز باید کارشناسان نظر بدهند من نمی‌توان صحبت کنم.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که مردم را شاد کنیم، یادآور شد: نظم تیم، تاکتیک، تکنیک، تمرکز، مسائل بدنی و نوع بازی که ارائه می‌شود در نتایج تاثیرگذار است.

حسن‌زاده افزود: البته من هیچ ادعایی ندارم و کمترین سهم را در موفقیت‌های تیم ماهان تندیس دارم اما اعتقاد داریم تیم ما متفاوت‌تر از نیم فصل نخست بازی می‌کند که دلایل مختلفی دارد که ان‌شاءالله کارشناسان بتوانند شفاف تر مسائل را بیان کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد هیچ کس پاسخگو نیست اما وقتی خوب نتیجه می‌گیرد همه ادعای مالکیت می‌کنند، بیان داشت: من همواره ثابت کردم در پیروزی تیم کمترین نقش را داریم در باخت تیم بیشترین سهم را دارم.

انتهای پیام/78010/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول