اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کرمانشاه خواستار شد

شناسایی واحدهای بحران‌زده برای رفع مشکلات آن‌ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خواستار شناسایی واحدهای مواجه شده با بحران و بررسی به‌موقع موانع و مسائل برای رفع مشکلات آن‌ها شد.

شناسایی واحدهای بحران‌زده برای رفع مشکلات آن‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه ظهر امروز در پنجمین نشست شورای اداری با حضور معاونان و رؤسای ستادی اظهار داشت: تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به مردم تحقق عملی و عینی شعار تکریم ارباب رجوع است.

این مسئول مدیریت صحیح در زمینه تنظیم روابط بین کارفرما و کارگر را برای کمک به حفظ اشتغال موجود ضروری دانست و تصریح کرد: باید مدارا با مردم و جاذبه بی‌نهایت و دافعه در حد ضرورت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به سهم 25 درصدی تعاون در اقتصاد کشور، خواستار ترویج، تشکیل و حمایت و نظارت بر تعاونی‌ها شد.

براندیشه از تمام رؤسای شهرستان‌ها خواست که با بررسی به ‌موقع موانع و مسائل، واحدهای مواجه شده با بحران را شناسایی و برای رفع مشکلات آن‌ها اقدام کنند.

وی با تأکید بر تعامل رؤسای شهرستان‌ها با مسئولان، خاطرنشان کرد: رؤسای شهرستان‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم باید تعامل مناسبی با ائمه جماعات، فرمانداران و نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول