اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان:

برای تداوم صدرنشینی به پیروزی مقابل کاله نیازمندیم

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان گفت: برای تداوم صدرنشینی به پیروزی مقابل کاله مازندران نیازمندیم.

برای تداوم صدرنشینی به پیروزی مقابل کاله نیازمندیم

مصطفی کارخانه قبل از دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مقابل کاله مازندران و باریج اسانس کاشان در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: معتقدم بازی سختی را دو تیم پیش رو دارند و شرایط دیدارهای برگشت ویژگی خاصی را برای دو تیم ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: باریج اسانس صدر جدول است و برای حفظ بالانشینی باید تلاش‌ها را بیشتر کرده و جایگاه نخست نیز با تلاش، زحمت و کار زیاد حفظ شود.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان تصریح کرد: تیم کاله هم برای اینکه جزو چهار تیم قرار گیرد و به شرایطش ثبات ببخشد مطمئنا به دنبال هر سه امتیاز بازی است البته کاله تیم خوبی است و هرچند نسبت به فصل گذشته دستخوش تغییر و تحولاتی شده ولی هنوز هم مهره‌های ارزشمند دارد، با امکانات و باشگاه خوب، کادر فنی و مجموعه خوبی را ایجاد کرده است و ما به این امر واقفیم.

کارخانه اذعان داشت: باریج اسانس هم بازیکنان با تجربه‌ای دارد که در شرایط سخت خوب بازی می‌کنند و می‌داند چه کار باید انجام دهد.

وی با اعلام اینکه در هدفگذاری‌مان این بازی جزو بازی‌های سخت لحاظ شده است، افزود: در بازی‌های سخت باید استقامت روانی خود را بالا ببریم و هدف‌مان این است تا با بالا بردن استقامت روانی سختی‌ها را تحمل کنیم، تسلیم نشویم و برای پیروز شدن باید مبارزه کنیم.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان در مورد باخت مقابل متین ورامین دیگر تیم قدرتمند این مسابقات اذعان داشت: بچه‌های ما زحمت خودشان را در آن بازی کشیدند و با انجام دیدار زیبا باهم پایاپای بوده و حتی می‌توانستیم سه بر یک نتیجه را از آن خود کنیم ولی بعضی مواقع کار نمی‌گیرد و نشد که پیروز باشیم هرچند متین بسیار خوب بازی کرد و روز خوب‌شان بود و قطعا توانایی تیمی ما بالاتر از این حرف‌ها است و در آینده نیز بهتر خواهد شد.

کارخانه با تاکید اینکه تیم خوبی را امسال سروشکل داده و از شاگردانم رضایت دارم، در مورد جذب دو بازیکن جدید داخلی باریج در نیم فصل خاطرنشان کرد: برای نیم‌فصل داود مقبلی و مجتبی عطار دو بازیکن ارزشمند داخلی را جذب کردیم و نتوانستیم بازیکنان بیشتری بگیریم ولی امیدوارم این دو والیبالیست بتوانند به کار تیم ما بیایند.

انتهای پیام/86012/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول