اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال میزان:

افت روانی و ضعف در اجرای دستورات تاکتیکی کار دستمان داد

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد گفت: ضعف در اجرای دستورات تاکتیکی و افت روانی بازیکنان موجب شکست مقابل باریج اسانس کاشان شد.

افت روانی و ضعف در اجرای دستورات تاکتیکی کار دستمان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، جبار قوچان‌نژاد که تیمش بعد از چند هفته کسب نتایج خوب و رسیدن به جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر کشور در نخستین دیدار از دور برگشت رقابت‌ها در مشهد مقابل میهمان صدر جدولی خود باریج اسانس کاشان با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد، اظهار کرد: بازیکنان تیم حریف بازی فوق‌العاده بی‌نقص و کم‌اشتباهی را در مشهد انجام دادند و روی زدن سرویس‌ها و دفاع خیلی موفق عمل کردند.

وی افزود: علاوه بر آن باریج اسانس تیم بسیار قدرتمندی است که بخشی از تیم ملی والیبال کشور در آن حضور دارند.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد ادامه داد: ما نیز از نظر روانی دچار افت شدیم و روی سرویس‌ها و دفاع روی تور تمرکز کافی نداشتیم و از نظر فنی تاکتیک‌های لازم اجرا نشد.

وی تصریح کرد: شاید اگر از نظر روانی دچار مشکل نمی‌شدیم بازی بهتری را ارائه می‌دادیم تا روند موفقیت‌های تیم حفظ شود.

قوچان‌نژاد با اشاره به دیدار بعدی تیمش مقابل سایپای کرج گفت: روز چهارشنبه 18 دی‌ماه میهمان تیم انتهای جدولی سایپا هستیم و با تمام قدرت به کرج خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه سایپا در دور رفت ما را شکست داده است، اضافه کرد: بدون توجه به جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی، برای ارائه یک بازی خوب و گرفتن امتیازات لازم به مصاف این تیم می‌رویم.

سرمربی تیم والیبال میزان گفت: برای ماندن در کورس قهرمانی باید برنده این بازی باشیم و امیدواریم با بهبود شرایط روانی تیم، با امتیاز کامل به مشهد بازگردیم.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول