اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

سپر دفاع از پیامبر اکرم(ص) حفظ احکام متکی بر وحدت است

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امروز تنها سپر دفاع از پیامبر اکرم(ص) قرآن و حفظ احکام متکی بر وحدت و انسجام در بین همه مسلمین است.

سپر دفاع از پیامبر اکرم(ص) حفظ احکام متکی بر وحدت است

حجت‌الاسلام سیدجلال رضوی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: دوران بعثت نبی مکرم اسلام(ع) عصر انحطاط جامعه و از هم پاشیدگی ادیان بود.

وی خاطرنشان کرد: فلسفه پیامبر اکرم(ص) ایجاد انسجام، یکپارچگی و وحدت به عنوان آخرین درجه احکام برای همه خلایق و اعصار است و ایشان مبنای فعالیت، تبلیغ و ماموریت خود را همواره حول محور وحدت در جامعه قرار دادند.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: این رسول مهر‌آفرین و فریادگر صلح در عالم خلقت همواره در گفتارها و میزگردها یاران و دوستداران خود را در جامعه به یکپارچگی، انسجام و وحدت دعوت می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مسلمانان وظیفه دارند، اکسیر وحدت را به عنوان حیاتی‌ترین عنصر زمان بدانند، زیرا استکبار و صهیونیست در یک شرارت هدفمند به دنبال شکست مسلمین هستند.

رضوی‌مهر یادآور شد: امروز تنها سپر دفاع از پیامبر اکرم(ص) قرآن و حفظ احکام متکی به وحدت و انسجام در بین همه مسلمین است.

وی عنوان داشت: وحدت جامعه اسلامی عاملی است که استکبار و صهیونیسم را به دام کشانده و مقهور کرده است.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: اغفال‌شدگان و فرومایگان و کسانی که عقل آنها از نوک بینی تجاوز نمی‌کند، حقیقت وحدت را نشنیده‌اند در صورتی که باید بیداردلان، افراد آگاه و معرفت‌بخش وحدت را بزرگترین پیروزی برای ملت‌های مسلمان بدانند.

انتهای پیام/78003/ل20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول