اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تأکید کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در چرام

فرماندار چرام بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم در چرام تأکید کرد.

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، عصر امروز نشست ستاد شئون فرهنگی ویژه برگزاری جشن میلاد نبی‌ مکرم اسلام (ص) با حضور فرماندار چرام، امام جمعه، رئیس سازمان تبلیغات، بخشدار مرکزی، امام جمعه موقت، بخشدار سرفاریاب و دیگر اعضای شورا در محل فرمانداری برگزار شد.

علیرضا نیکروز در این نشست ضمن تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و آغاز هفته وحدت، اظهار داشت: وحدت و همدلی مهم‌ترین نیاز دنیای اسلام است.

فرماندار چرام با تأکید بر لزوم تقویت و حفظ وحدت میان مسلمانان و مردم ایران، یادآور شد: وحدت و همدلی و یکپارچگی مردم ایران در سایه مقام معظم رهبری، دلیل شکست دشمنان دین است.

نیکروز با بیان اینکه قرآن و شخصیت حضرت محمد (ص) در تمامی مذاهب دنیا، محور وحدت بوده است، گفت: سبک زندگی خاتم‌الانبیاء (ص) و ائمه اطهار (ع) می‌تواند چراغ راهی برای امت اسلامی باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان کنونی مسلمانان اکنون در پی ایجاد رخنه در بین صفوف منسجم و متحد مسلمانان و توطئه در کشورهای مسلمان هستند اما آنان توانایی مقابله با مسلمانان را ندارند و عاقبت مسلمانان پیروز خواهند بود.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم مشارکت همه دستگاه‌ها در برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های هفته وحدت در این شهرستان، ابراز داشت: امسال مراسم هفته وحدت با شکوه هرچه تمام‌تر در چرام و روستاهای تابعه این بخش برگزار می‌شود.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اشاره به این مطلب که جشن میلاد نبی‌اکرم در چرام باید فراگیر باشد، خاطرنشان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات، اماکن، میراث فرهنگی و پتانسیل‌های شهرستان در خصوص برگزار کردن جشن میلاد حضرت محمد در چرام استفاده شود.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی‌پور با قدردانی از زحمات همه دست‌اندرکاران در خصوص برگزاری مراسم و مناسبت‌های محرم و صفر، برگزاری جشن میلاد نبی مکرم اسلام(ص) را به بهترین وجه متذکر شد.

رئیس سازمان تبلیغات چرام با اشاره به برگزاری با شکوه جشن میلاد رسول اکرم (ص)، خواستار فعالیت بیش از پیش شورای هیئت‌های مذهبی شد و افزود: جایگاه این شورا فوق‌العاده مهم است و باید در راس تمام هیئت‌ها به‌ عنوان نماینده آن‌ها با برنامه‌ریزی صحیح و منظم زمینه حضور این هیئت‌ها را در اجرای مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی فراهم کند.

انتهای پیام/82002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول