اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) صورت گرفت

برگزاری همایش وحدت سران طوایف در سراوان

همایش وحدت سران طوایف با حضور مسئولان ادارات، علما، معتمدان در شهرستان سراوان برگزار شد.

برگزاری همایش وحدت سران طوایف در سراوان

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، همایش وحدت با محوریت سران طوایف با همکاری سپاه شهرستان سراوان، با حضور مسئولان ادارات، علما، معتمدان شهرستان در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان سراوان در این مراسم اظهار داشت: الگو اصلی وحدت ارتباط با سران طوایف است که بتوانیم فرهنگ وحدت را در منطقه ترویج بدهیم به گونه‌ای که دشمن در منطقه اجازه نفوذ نداشته باشد.

غفار‌نیازی افزود: باید از ظرفیت سران طوایف در شهرستان سراوان برای تحکیم وحدت و امنیت پایدار بهره ببریم.

سردار احمد رضاسیاه خانی از طایفه سیاه خانی نیز در این همایش اظهار داشت: یکی از عوامل نفوذ دشمن در جامعه اسلامی نداشتن اتحاد و وحدت در بین آنها است که این خود شرایطی را برای دشمن قسم خورده بوجود می‌آورد که در جامعه اسلامی نفوذ کند.

وی ادامه داد: پس می‌طلبد سران طوایف با پیروی از دستورات قرآن و با پایبندی به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری و با پرهیز از تفرقه و اختلاف وحدت خویش را حفظ کنند.

مولوی محمد یوسف حسین‌پور امام جمعه و رئیس حوزه علمیه عین العلوم گشت سراوان نیز در این مراسم اظهار داشت: سران طوایف بخاطر دین مبین اسلام باید وحدت را حفظ کنند.

شیخ الحدیث حسین‌پور همچنین گفت: آن کسانی که در مسیرهای نفاق دست‌اندازی می‌کنند علاوه بر اینکه مزدور انقلاب هستند مزدور شیطان نیز هستند و می‎خواهند مسلمانان را به جان همدیگر بیندازند و از این بابت به نقشه‌های شوم و پلید خود برسند، می‌طلبد مسلمانان خصوصا برادران شیعه و سنی و به تبع آن سران طوایف هوشیاری خود را حفظ و تا با ایجاد وحدت شاهد رشد و پیشرفت و آبادانی منطقه باشیم.

سپاه نقش موثری در ایجاد وحدت بین سران طوایف دارد

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم به نقش بارز سپاه پاسداران در ایجاد این وحدت در منطقه و خصوصا طوایف اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران توانسته است در دل مردم جایگاه ویژه‌ای داشته باشد و این به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که امروز شاهد این همه امکانات از سوی این نهاد در بطن جامعه و مردم هستیم، امیدواریم هرچه جلوتر برویم شاهد ابهت و پیشرفت جامعه اسلامی باشیم.

هدایت‌الله میرمرادزهی هدف اصلی طوایف و سران طوایف را مهار فتنه و اختلاف دانسته و اذعان داشت: طوایف در راستای بالندگی اقوام و قومیت‌ها  رشد فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه در بحث جلوگیری از هرگونه نا امنی اجتماعی بسیار موثر و تاثیرگذار هستند.

انتهای پیام/75004/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول