اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی در گنبدکاووس:

ابرقدرت‎ها در لبنان و غزه سیلی خورده‎اند/ هفته وحدت؛ نماد تجلی و همدلی بین شیعه و سنی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ابرقدرت‎ها در لبنان و غزه سیلی خورده‎اند.

ابرقدرت‎ها در لبنان و غزه سیلی خورده‎اند/ هفته وحدت؛ نماد تجلی و همدلی بین شیعه و سنی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا نقدی عصر امروز در اجتماع مردم گنبدکاووس در جشن ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) در مصلای نماز جمعه شهرستان گنبدکاووس، اظهار داشت: مردم شهرستان گنبدکاووس نماد وحدت در کشور و به ویژه در استان هستند.

وی با تبریک هفته وحدت به مردم گنبدکاووس تصریح کرد: هفته وحدت تجلی نماد همدلی و مودت بین همه مسلمانان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذعان داشت: پیامبر اسلام دعوت  به وحدت می‎کردند و اساس دعوت پیامبر وحدت بود.

نقدی عنوان کرد: پیامبر(ص) حاکمیت اسلام را در بین اقوام و طوایف شکوفا کرد وحدت بین تمام قبایل از اوس و خزرح گرفته تا اقوام و ملیت‎های دیگر عرب و عجم ترک و ... همه در سایه وحدت زیر پرچم اسلام گردهم آمدند و این از برکات اسلام و پیامبر اسلام بود.

وی ابراز داشت: قرآن بعد از پیامبر(ص) همه را به وحدت دعوت کرده است بر اساس تفکرات قرآنی همه مسلمانان روی زمین حتی مسیحی و یهودی و تمام اهل کتاب دعوت به وحدت، زیرا ظالمان می‎دانستند که اگر مردم متحد باشند قدرتمند می‎شوند و به زورگویی آنان پاسخ خواهند داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان داشت: که در قرآن از حضرت محمد (ص) به عنوان پیامبر وحدت یاد می‎شود و از فرعون به عنوان فرمانده تفرقه و نفاق، همانطور که فرعونیان زمان هم این شعار را تکرار می‎کنند تفرقه بینداز و حکومت کن.

نقدی اذعان داشت: دشمن از اجتماع مسلمانان می‎ترسد از نماز جمعه، مراسم حج می‎ترسد زیرا تجلی یکپارچگی مسلمانان در این مراسم‎ها به چشم دیده می شود.

وی بیان داشت: در بین شیعه و سنی اختلاف هست اما مشترکات بیشتر از اختلاف‎ها است اختلاف نظر همه جا هست، در بین خود شیعه‎ها و یا اهل سنت هم اختلاف‎نظر وجود دارد و طبیعی است اما نیاید بگذاریم دشمنان از  این حربه استفاده و با اختلاف و ایجاد مبارزه در بین آنها، حکومت کند.

اهل سنت در محرم و عزاداری امام حسین (ع)اشک می‎ریزند  

نقدی اضافه کرد: در کشور ما به ویژه استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس شیعه وسنی در کنار هم به یکدیگر احترام می‎گذارند و دوست یکدیگر هستند، در ماه محرم و مصائب اهل بیت اهل سنت ما در مراسم عزاداری امام حسین (ع) اشک می‎ریزند و احترام می‎گذارند پس اهل سنت هم دلبسته اهلبیت هستند، مختومقلی فراغی، شاعر پرآوازه ترکمن، سال‎ها قبل در رابطه با اهل بیت اشعاری را سروده‎اند که نشان از ارادت اهل سنت به اهل بیت است.

ابرقدرت‎ها در لبنان و غزه سیلی خورده‎اند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: ابرقدرت‎ها در لبنان و غزه سیلی خورده‎اند، از ملت عراق شکست خورده‎اند، موج اسلام‎خواهی و استکبارستیزی منطقه را پر کرده است امروز دشمن چشم به تفرقه دوخته است و آمریکا و دولت‎های دست‎نشانده‎اش سعی می‎کنند از طریق ایجاد تفرقه بین مذاهب و فرقه‎های مختلف و ایجاد اختلاف به مقاصد شوم خود برسند.

نقدی بیان داشت: باید گفت اینبار کور خوانده‎اند، مسلمانان بیدار و هوشیار هستند اهل سنت بیدار و هوشیار است، شیعه بیدار است.

وی افزود: کنگره آمریکا پول اختصاص می‎دهد تا شبکه‎هایی ایجاد شود و به نام شیعه بر اهل سنت فحاشی کند، جلوی شبکه‎های ایران را سد می‎کنند، تا اختلاف ایجاد شود، از طریق تکفیری‎ها زائرین عتبات عالیات و شیعه‎ها را به شهادت می‎رسانند تا تفرقه بین شیعه و سنی ایجاد شود، اما مسلمانان بیدار هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان متذکر شد: نه شیعه، نه سنی هیچکدام از توطئه‎های آنان را باور ندارند و در جواب آمریکا می‎گویند «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» ما امروز شیعه، سنی، کرد، ترکمن، ترک و بلوچ از هر فرقه و نژاد در مصلی جمع شده‎ایم تا جشن وحدت را در کنار یکدیگر برپا سازیم و همه زیر پرچم اسلام و گوش به فرمان رهبری فرزانه هستیم.

انتهای پیام/2307/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول