اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب

کاروان منادیان وحدت منطقه سیستان وارد شهرستان سراوان شد

به مناسبت هفته وحدت، کاروان منادیان وحدت سیستان وارد شهرستان سراوان شد تا میلاد پیامبر (ص) و هفته وحدت را در این شهرستان جشن بگیرند.

کاروان منادیان وحدت منطقه سیستان وارد شهرستان سراوان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، امشب به مناسبت هفته وحدت کاروان منادیان وحدت سیستان وارد شهرستان سراوان شد تا میلاد پیامبر (ص) و هفته وحدت را در این شهرستان جشن بگیرند.

در این کاروان فرماندار زابل ، ریش سفیدان، معتمدین و مسئولان شهرستان زابل حضور داشتند.

امام جمعه سراوان در مراسم استقبال از این کاروان اظهار داشت: پایبندی به امر به معروف و نهی از منکر وحدت‌زا  است که باید مردم شیعه و سنی استان با در نظر گرفتن این فریضه الهی موجبات وحدت اسلامی را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان گفت: ما افتخار می‌کنیم که میزبان این گروه هستیم این گروه حامل پیامی مقدس است که با برنامه‌های هفته وحدت امیدواریم بتوانیم این گونه برنامه‌ها را تداوم بخشیم.

وی اضافه کرد: مردم شیعه و سنی دارای آداب و رسوم مشترک هستند که به برکت این آداب بسیاری از مشکلات بزرگ حل شده و امیدواریم به برکت این حرکت شاهد اتحاد و همبستگی بیش از پیش برادران شیعه و سنی باشیم.

فرماندار زابل نیز ابراز داشت: در راستای گرامیداشت هفته وحدت با پیام تحکیم دوستی و اتحاد بین سیستانی و بلوچستانی کاروان منادیان وحدت تشکیل شده و اعضای این کاروان متشکل از سران طوایف ریش‌سفیدان و معتمدان اعم از شیعه و سنی است.

هوشنگ ناظری اذعان داشت: این گروه شامل 20 نفر است که حرکتی در راستای تحکیم وحدت آغاز کرده و این حرکت خاری خواهد بود در چشم دشمنان اسلام که امیدواریم تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/75004/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول