اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی بوشهر:

بوشهر مقام سوم مسابقات سنگنوردی جام سیپان تهران را کسب کرد

رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان بوشهر گفت: استان بوشهر مقام سوم مسابقات سنگنوردی جام سیپان تهران را کسب کرد.

بوشهر مقام سوم مسابقات سنگنوردی جام سیپان تهران را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی‌اکبر گلستانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیرحسین رضایی، مدال نقره مسابقات کشوری صعودهای ورزشی (سنگنوردی سالنی ) رده نونهال الف را به گردن آویخت و در  تلاشی دیگر تیم استان توانست در مقام تیمی حائز مقام سوم تیمی در دومین دوره مسابقات کشوری سنگنوردی جام «سیپان» تهران باشد.

رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان بوشهر ادامه داد: دومین دوره مسابقات کشوری سنگنوردی سالنی جام «سیپان» به همت هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران و انجمن فرهنگی و ورزشی ارامنه «سیپان» برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در حالی برگزار شد که از حضور مسئولان و علاقمندان به این رشته بی بهره نبود، مسئولان فدراسیون صعودهای ورزشی، پیشکسوتان و حامیان این ورزش و رشته کوهنوردی از حاضرین در سالن مسابقه بودند .

گلستانی یادآور شد: زارعی رئیس فدراسیون، داورپور، مسئول صعودهای ورزشی و مسئولان بخش‌های دیگر فدراسیون، بخش داوری، نایب رئیس بانوان و همچنین مسئولان باشگاه «سیپان» و هیئت استان تهران همه از حاضران در این مسابقه بودند .

وی اضافه کرد: پیشکسوت کوهنوردی و رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان بوشهر که روز مسابقه برای حمایت از تیم اعزامی در سالن حضور یافته بود در تمام طول مسابقه حاضر بود.

رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان بوشهر اضافه کرد: تیم بوشهر با ترکیب 5 نفر ورزشکار شامل، در دو رده نونهالان الف  سبحان ماهینی و امیر حسین رضایی، رده نونهالان ب  یاسین رضایی، آریابد و علی دوستی قلاتی با سرپرستی محمدرضا  توانا مسئول صعودهای ورزشی بوشهر، در مسابقات حضور داشتند.

گلستانی عنوان کرد: این مسابقات در روز اول با حضور 64 سنگنورد در رده نونهالان و 75 سنگنورد در رده نوجوانان از 15 استان  پیگیری شد .

وی بیان داشت: سبحان ماهینی سنگنورد برتر استان و قهرمان کشوری رده نونهالان الف که در این دوره نیز با اکتساب امتیاز برتر در نتیجه اولیه به عنوان مقام اول مسابقه اعلام شده بود در کنار امیر حسین رضایی که حائز مقام سوم شده بود در شرف کسب نخستین نوبت مقام نخست تیمی قرار داشتند.

رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان بوشهر اذعان داشت: با اعتراض خطای فنی که سهوا از سوی امیر حسین رضایی صورت گرفته بود موجب کسر امتیاز ایشان شد تا با گرفتن امتیاز قهرمانی وی از سوی داور، امیرحسین رضایی در مقام دوم و تیم استان نیز در رتبه سوم قرار گیرد.

گلستانی متذکر شد: در رده نونهالان ب یاسین رضایی در مقام پنجمی و آریابد دوستی در مقام دوازدهم قرار گرفت .

وی عنوان داشت: علی دوستی نونهالان 6 ساله بوشهری که با توان بالا و جثه کوچک خود در اولین تجربه مسابقات کشوری دیواره را درنوردیده بود و صعود خود را به اتمام رسانده بود چون هم تیمی‌های خود مغلوب زمان صعود شد و در رتبه 13 این رده قرار گرفت .

رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان بوشهر ابراز داشت: در نتایج تیمی، نونهالان  زنجان رتبه نخست، مشهد، و بوشهر رتبه دوم و سوم این دوره از مسابقات دست یافتند.

گلستانی از همکاری، افتخاری و مجید آذری پیشکسوت کوهنوردی، دوستی و مریدیان، رئیس هیئت استان بوشهر و سنگنوردان و کوهنوردان بوشهر تقدیر کرد.

انتهای پیام/66001/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول