اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول صعودهای ورزشی بوشهر (سنگ‎نوردی سالنی):

داشتن سالن تخصصی سنگ‌نوردی حق مسلم استان بوشهر است

مسئول صعودهای ورزشی بوشهر (سنگ‎نوردی سالنی) گفت: سالن سنگ‌نوردی تخصصی حق ورزشکاران و استان ماست و به عنوان مسئول تمام تلاش خود را در تحقق دستیابی به این آرزوی دیرینه به‌کار بسته‌ام.

داشتن سالن تخصصی سنگ‌نوردی حق مسلم استان بوشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا توانا صبح امروز در جمع مسئولان ورزشی شهرستان دشتی  گفت: مطمئناً افتخار ورزشکاران سنگ‌‌نوردی مربوط به خودشان نیست و متعلق به شهر، استان و حتی کشور است و مشکل آنان نیز نباید تنها مسئله آنان باشد.

توانا اذعان کرد: هیئت استان کمترین حقی در مورد ورزش این شهرستان ندارد و متاسفانه به‌واسطه اشتباهی که چند دور پیش صورت گرفت، دفتر هیئت استان از مرکز استان دور شد و همین مزید علت بود تا شکاف موجود در بخش اداری این ورزش و مجموعه‌های استان صورت گیرد و بدون پشتیبان امور ورزشی پیگیری شود.

توانا گفت: فعالیت اداره کل هم در مورد وضعیت ما به‌صورتی نیست که بگوییم تلاشی صورت نگرفته اداره کل مبلغی از هزینه ساماندهی دیواره‌هایمان را در سال 90 متقبل شد و اینکه همین حالا نیز با حمایت آنان این تمرینات ناقص صورت می‌گیرد ولی تمام این حمایت‌ها بیشتر برای تیمی در حد خارج از لیگ و محیط روستایی فعالیت می‌کند، است.

وی اضافه کرد: با وضعیتی که داریم نمی‌دانم در دور بعد حتی در مسابقات شرکت خواهیم کرد یا نه، بچه‌ها با جان و دل کار می‌کنند و برای قهرمانی هم می‌روند ولی اختلافی که در امکانات ما است و تیم‌های اول کشور چیزی نیست که قابل چشم‎پوشی باشد.

وی افزود: شاید باید سخت‌ترین و تلخ‌ترین روز را باز یادآور شوم که شش نونهال اعزامی مسابقات مشهد کسانی که پنج نفرشان به فینال راه یافتند، وقتی قهرمانیشان را گرفته‌اند رو به من کردند و با تضرع و حالتی از بیم و امید پرسیدند این مرتبه با این مقام به ما سالن می‌دهند؟

توانا افزود: وقتی احتیاجات ابزاری عمومی افراد تامین نشده وای به‌حال تامین هزینه‌های این چنینی و چرا باید این همه عقب‎افتادگی در شهر ما وجود داشته باشد.

وی بیان داشت: از دو سال پیش ورزشکارانمان را به امید مدال‌های جهانی و المپیک پرورش داده‌ایم و با شایستگی که داشته‌اند و نمایش دادند این اطمینان را به آنان دادیم که با بهبود وضعیت نباید دلسرد شوند و حال خشنود از وضعیتی نیستم که نمی‌توانم حتی برای قول‌های بی‎سرانجام گرفته تاریخی و روزی را بیابم.

وی تصریح کرد: مسلم است که سالن سنگ‌نوردی تخصصی حق ورزشکاران و استان ماست و به عنوان مسئول تمام تلاش خود را در تحقق دستیابی به این آرزوی دیرینه به‌کار بسته‌ام و این مسئله را متذکر می‌شوم که ما در دورنمای ورزشی‌مان دنبال دستیابی به شرایط بین‌المللی این ورزش در بوشهر است که متاسفانه با وضعیت موجود کوتاهی‌های زیادی متوجه ما شده است که هنوز درگیر مسائلی هستیم که مطمئناً باید سالیان قبل حل می‌شد.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول