اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

توسعه کشت گلخانه‌ای در اشتغالزایی موثر است

مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: توسعه کشت گلخانه‌ای در اشتغالزایی نقش زیادی دارد، که در این راستا گام برداشته می‌شود.

توسعه کشت گلخانه‌ای در اشتغالزایی موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید علی مختاری ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات مجتمع‌های گلخانه‌ای آذربایجان غربی که در استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: با توجه به محدودیت منابع آب و خاک، توسعه کشت گلخانه‌ای یک فرصت مناسب برای تولید کردن انواع محصول کشاورزی قلمداد می‌شود.

وی به نقش درآمدزایی این صنعت اشاره کرد و افزود: چنانچه برای توسعه صنعت کشت گلخانه‌ای گام برداریم با افزایش سطح کیفیت و بهبود کمیت تولیدات روبه رو شده و گام‌هایی برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی استان نیز برداشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توسعه کشت گلخانه‌ای برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی این رشته‌ها نیز اشتغال ایجاد می‌شود، اظهار داشت: بهره‌گیری از تکنولوژی روز، افزایش میزان بهره‌وری امکانات محدود، استفاده از سیستم آبیاری قطره‌ای در کنار درآمدزایی برای جوانان از دیگر مزیت‌های این صنعت است.

 وی اظهار داشت: در طول سال جاری به تعداد 9 مجتمع گلخانه‌ای به فارغ التحصیلان بخش کشاورزی در آذربایجان غربی واگذار می‌شود، تا در این حوزه فعالیت کنند.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول