اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آبرسانی به 2 روستا با 610 خانوار

اهالی اوریق و کریق اردبیل از آب شرب بهره‌مند شدند

همزمان با گرامیداشت هفته وحدت طرح آبرسانی به دو روستای اوریق و کریق در شهر هیر اردبیل به بهره‌برداری رسید.

اهالی اوریق و کریق اردبیل از آب شرب بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز برگزار شد، سرپرست شرکت آبفای روستایی استان اردبیل اظهار داشت: برای آبرسانی به این دو روستا بیش از 200 میلیون تومان اعتبار هزینه شده تا اهالی این دو روستا از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شوند.

فتح‌الله نوخواه تصریح کرد: با آبرسانی به این دو روستا اهالی ساکن در این مناطق که جمعیتی بالغ بر 610 خانوار هستند به صورت پایدار از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما در سطح استان طرح‌های مختلف آبرسانی به ویژه مجتمع‌های آبرسانی روستایی متعددی را در حال اجرا داریم به طوری که در بیش از 80 روستا طرح آبرسانی مجتمع و تک روستایی اجرایی و عملیاتی شده و اهالی می‌توانند در سال‌جاری از خدمات آب و فاضلاب روستایی استفاده کنند.

نوخواه اضافه کرد: بعد از سال‌ها انتظار آبرسانی به این دو روستای سنی‌نشین منطقه هیر در دستور کار قرار گرفت و ما موفق شدیم در گرامیداشت هفته وحدت ساکنان این مناطق را از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند کنیم.

این مسئول بیان کرد: آبرسانی به مناطق روستایی به رغم کمبود اعتبارات و منابع اختصاص یافته به این حوزه با قوت و قدرت ادامه دارد و ما تلاشمان بر این است که اکثر روستاهای استان به شکل مجتمع از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شوند که در این رابطه طرح‌های مختلفی نیز در سطح استان در حال اجراست.

وی در ادامه یادآور شد: ‌تاکنون ساکنان بیش از 60 درصد روستاهای استان اردبیل از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند هستند که طرح‌های توسعه‌ای در این زمینه همچنان با قوت و قدرت ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست شرکت آبفای روستایی استان در ادامه سخنان خود با گرامیداشت هفته وحدت گفت: این هفته فرصت مناسبی است تا همه از شیرینی وحدت و همگرایی امت اسلامی بهره‌مند شده و در سایه همدلی و همراهی بتوانیم طرح‌های مختلفی را اجرایی و عملیاتی کرده و ساکنان مناطق استان را از ثمرات آن بهره‌مند سازیم.

انتهای پیام/62006/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول