اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

دبیرخانه حمایت از سرمایه‎گذار در فرمانداری‎ها و دادگستری گلستان تشکیل شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: باید دبیرخانه حمایت از سرمایه‎گذار در فرمانداری‎ها و دادگستری گلستان تشکیل شود.

دبیرخانه حمایت از سرمایه‎گذار در فرمانداری‎ها و دادگستری گلستان تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ علی‎اصغر طهماسبی ظهر امروز در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 1392 اظهار داشت: گلستان به دلیل حضور اقوام مختلف نگارستانی از ایران کوچک است و این اقوام به صورت مسالمت‎آمیزی، برادرانه در کنار یکدیگر زندگی، کار و تلاش می‎کنند.

وی افزود: وحدت و همدلی که امروز در استان گلستان وجود دارد زبانزد همه مسئولان نظام و مایه افتخار استان است.

طهماسبی تصریح کرد: اگر اتفاقات و فشارهایی که توسط دشمنان قدّار به ما تحمیل شده است، در هر کشوری رخ می‎داد مطمئنا خیلی زود به ورطه سقوط می‎رفتند، اما نظام مقدس جمهوری اسلامی به ورطه سقوط که نیفتاد هیچ، با پشتوانه عظیم ملت مسلمان و رهبری قاطع و هوشمندانه امام راحل و مقام معظم رهبری، روز به روز قدرتمندتر شده و امروز در حال درخشش در قله‎های جهانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: تحولاتی طی سال‎های اخیر در حوزه‎های اقتصادی رخ داد، از جمله افزایش 300 درصدی نرخ ارز و مشکلاتی که در حوزه فروش نفت داشتیم که همه این‌ها باعث به وجود آمدن جوی ناپایدار در بازار و افزایش فشار اقتصادی بر مردم شد، اما ملت با وجود همه فشارها با خلق حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد 1392 نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتماد دارند و به امید خداوند متعال تا پایان سال حماسه اقتصادی نیز با همت مسئولان محقق خواهد شد.

طهماسبی با اشاره به مثبت بودن نتیجه مذاکرات اخیر گفت: این مذاکرات با نظر و مشورت مقام معظم رهبری صورت می‎گیرد و موفقیتی که امروز فرزندان این آب و خاک در عرصه احقاق حقوق ملت انجام داده‎اند ستودنی است.

وی با بیان اینکه اقتدار ما اعتماد ما است و باید این امید و اعتماد در مردم به وجود آید، خاطرنشان کرد: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در شرایطی که شاید در حوزه بازار برخی از قیمت‎ها افزایش هم داشته است اما با تحولی که در عرصه‎های سیاسی و اجتماعی در حال وقوع است، یأس و ناامیدی از چهره جامعه زدوده شده و مردم سختی‎ها و فشار را کمتر از گذشته حس می‎کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر هم‎افزایی بین دستگاه‎های اجرایی اظهار داشت: تمامی کارگروه‎ها و دستگاه‎های اجرایی استان باید از کار جزیره‎ای بپرهیزند و ما با نظارتی که بر عملکرد این دستگاه‎ها داریم، هر دستگاهی که در حوزه کاری خود فعال‎تر عمل کند، از بودجه بالاتری برای سال بعد برخوردار خواهد بود.

توسعه باید اساس فعالیت در تمام حوزه‎ها باشد

طهماسبی با تأکید بر اینکه توسعه باید اساس فعالیت در تمام حوزه‎ها باشد، گفت: باید فضایی در استان به وجود بیاید که از تمام ظرفیت‎های موجود در راه تعالی توسعه در حوزه‎های گردشگری، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... بهره‎مند شویم.

وی با بیان اینکه باید دبیرخانه حمایت از سرمایه‎گذار در فرمانداری‎ها و دادگستری تشکیل شود، خاطرنشان کرد: سرمایه‎گذار هر کجا که احساس امنیت کند آنجا را بستر مناسبی برای فعالیت خود می‎بیند و این وظیفه مسئولان استان و شهرستان است که بستر مناسب را برای فعالیت سرمایه‎گذاران فراهم آورند.

بندرگز یکی از شهرهای دارای ظرفیت بالا در حوزه گردشگری است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان شهرستان بندرگز را یکی از شهرهای دارای ظرفیت بالا در حوزه گردشگری استان برشمرد و افزود: در این منطقه مکان‎های طبیعی و تاریخی زیادی از لحاظ جاذبه‎های گردشگری وجود دارد که باید با برنامه‎ریزی مناسب از توانمندی موجود در این شهرستان نهایت استفاده را برد.

وی در پایان با تأکید بر توجه ویژه مسئولان شهرستان به حفظ و مرمت آثار باستانی موجود در این شهر بر احیای آثار و اماکن تاریخی بندرگز از جمله ساختمان‎های دارایی، ساختمان فعلی راهنمایی و رانندگی، سردر کارخانه لیوانی، بنای روستا در خیابان کشتیرانی، ساختمان درویشی و همین طور احیا و آغاز به کار مجدد سینمای بندرگز تأکید کرد.

انتهای پیام/2307/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول