اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری برنامه‌‌های هفته هوای پاک در خوزستان

لاهیجان‌زاده: خبری از گرد و غبار نیست/ تالاب‌ها آب‌دار شدند

مدیرکل حفاظت محیط ‌زیست خوزستان از برگزاری برنامه‌‌های ویژه این هفته در سطح استان خبر داد و گفت: با بارش‌های اخیر، هیچ خبری از گرد و غبار در استان نیست.

لاهیجان‌زاده: خبری از گرد و غبار نیست/ تالاب‌ها آب‌دار شدند

احمدرضا لاهیجان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: برنامه‌هایی برای هفته هوای پاک در استان پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: درختکاری در سطح استان، برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینارهای مرتبط با این هفته، نواختن زنگ هوای پاک در مدارس و اقدامات صنایع به صورت مستقل از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل حفاظت محیط ‌زیست خوزستان با اشاره به آغاز هفته هوای پاک از فردا خاطرنشان کرد: با اقدامات مثبت و برخوردهایی که با صنایع آلاینده انجام شد، هوای استان نسبت به گذشته از نظر آلایندگی، در شرایط و وضعیت خوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: زنگ هفته هوای پاک چهارشنبه (دوم بهمن ماه) در مدارس نواخته خواهد شد.

لاهیجان‌زاده درباره وضعیت هوای استان از نظر آلایندگی گفت: خوشبختانه بارندگی خوبی که در سطح استان داشتیم، پدیده ریزگردها و گرد و خاک در استان فعلا به وقوع نمی‌پیوندد.

وی همچنین عنوان کرد: در گذشته به دلیل خشکسالی حتی با سرعت 3 متر باد نیز گرد و خاک و غبار به خصوص از منشا عراق، آسمان استان را فرا می‌گرفت ولی با بارندگی‌های خوبی که صورت گرفت در جنوب عراق و خوزستان تالاب‌ها آب‌دار شدند و از پدیده ریزگردها و گرد و خاک در استان خبری نیست.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول