اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

برنامه‌های هفته هوای پاک در کهگیلویه و بویراحمد

برنامه‌های هفته هوای پاک در کهگیلویه و بویراحمد توسط مدیرکل محیط زیست استان تشریح شد.

برنامه‌های هفته هوای پاک در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عطا پورشیرزاد صبح امروز به تشریح برنامه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با بزرگداشت هفته هوای پاک پرداخت.

در این نشست که با حضور مدیرکل، معاونین، کارشناسان اداره کل و شهرستان‌ها انجام شد، مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرارسیدن هفته هوای پاک و اهداف برگزاری این هفته اظهار کرد: در طول این هفته که از روز 29 دی‌ماه شروع خواهد شد، آموزش و اطلاع‌‌رسانی‌های زیست‌محیطی لازم به جامعه هدف یعنی دانش‌آموزان صورت می‌گیرد زیرا این قشر از لحاظ آموزشی متعهد و مسئولیت‌پذیر بوده و تأثیر مثبتی بر خانواده‌ها دارند.

پورشیرزاد با اشاره به اینکه شعار ملی هفته هوای پاک امسال "انرژی پاک، مسئولیت اجتماعی، آسمان آبی نامگذاری شده است به مهم بودن اجرای برنامه‌های این هفته و ضرورت اطلاع‌رسانی جهت تنویر افکار عمومی برای حفظ محیط زیست تاکید کرد.

شعار استانی هفته هوای پاک در کهگیلویه و بویراحمد؛ نجات جنگل، مشارکت همگانی، هوای پاک

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: شعار استانی هفته هوای پاک در کهگیلویه و بویراحمد"نجات جنگل، مشارکت همگانی، هوای پاک" خواهد بود.

برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه و برگزاری دوره آموزشی توجیهی ویژه مربیان مدارس ابتدایی شهر یاسوج پیرامون اجرای طرح محیط‌یار از برنامه‌هایی بود که پورشیرزاد به آنها اشاره کرد و گفت: برگزاری اتاق فکر مشترک روحانیون سازمان تبلیغات و مسئولین محیط زیست نیز در همین رابطه انجام خواهد شد.

 مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد افزود: برگزاری جشن هوای پاک، تبیین برنامه‌های مختلف در راستای فرهنگ‌سازی در رابطه با هوای پاک و برگزاری همایش پیاده‌روی کارکنان از دیگر برنامه‌های هفته هوای پاک در استان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته هوای پاک با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت همگانی در ایجاد محیط زیستی سالم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/82008/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول