اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی خورموج مطرح کرد

شورایارهای محله‌ای زمینه‌ای برای افزایش مشارکت‌های مردمی در اداره شهر

رئیس شورای اسلامی خورموج گفت: تشکیل شورایارهای محله‌ای موجب افزایش مشارکت‌های مردمی در اداره امور شهری خواهد شد.

شورایارهای محله‌ای زمینه‌ای برای افزایش مشارکت‌های مردمی در اداره شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، علی تیموری ظهر امروز در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: مردم جهت پیشرفت، مبلمان شهری،  عمران و آبادی  شهر پیشنهاد دهند تا بتوانیم گام‌های اساسی برای توسعه شهر خورموج برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر خورموج گفت: مساجد می‌توانند پایگاه خوبی برای مردم باشند و شما بانیان نیز می‌توانید کمک حال شهردار و شورا باشید و برای هموار کردن راه نیاز به تذکرات سازنده داریم.

وی گفت: مردم از ما طلب دارند و ما باید پیگیر مطالبات مردم باشیم و همه تلاش خواهیم کرد آنچه شایسته است در راستای معماری اسلامی، مبلمان شهری، طرح تفصیلی، طرح جامع شهری استفاده کنیم.

تیموری یادآور شد: تشکیل شورایارهای محله‌ای موجب افزایش مشارکت‌های مردمی در اداره امور شهری از طریق به‌کار گیری توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مادی، معنوی محلات و افزایش متقابل بین شهرداری و ساکنان محلات، تطابق هر چه بیشتر در تصمیمات، برنامه‌ها و فعالیت‌های شهرداری برای مطالبات به حق مردم خواهد شد.

وی هدف دیگراز تشکیل شورایارهای محله‌ای را همکاری بیشتر شهروندان با شهرداری در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و رفاهی و تلاش در جهت احیا و برجسته سازی هویت‌های محله‌ای و بستر سازی مناسب برای جلب مشارکت ساکنان محله‌ای در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی واقتصادی و توانمندی‌های مردمی در مقیاس محله خواهد شد.

تیموری از انعکاس خبرها و رویدادهای شهرستان در رسانه‌های مختلف تقدیر کرد و گفت: خبرنگاران با تلاش‌هایی که انجام می‌دهند پا به پای بیش از 70 اداره شهرستان تمام مسائل و مشکلات را انعکاس می‎دهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر خورموج گفت: اصحاب رسانه دارای انصاف، ایمان و تقوا هستند و اگر ما با اصحاب رسانه فاصله بگیریم آن چیزی که شایسته است به گوش مردم برسد نخواهد رسید.

انتهای پیام/66001/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول