اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد خبر داد

نگاه مثبت شورای شهر مشهد به موضوع نمادهای شهری

عضو شورای شهر مشهد به رویکرد مثبت شورای چهارم در حوزه نماد‌های شهری اشاره کرد و گفت: از انجا که سیاست‌گذاری‌ها در حوزه فرهنگی مشخص شده، شاخص‌بندی موضوع نماد‌ها نیز برگرفته از این معیارها خواهد بود.

نگاه مثبت شورای شهر مشهد به موضوع نمادهای شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد سهیلی ظهر امروز ضمن اعلام این مطلب به خبرنگاران اظهار داشت: یکی از بارزترین ویژگی‌های این شورا نسبت به شوراهای گذشته این است که برای نخستین بار شهرداری در حوزه‌های مختلف دارای سیاست می‌شود.

وی یکی از این سیاست‌ها را مربوط به حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری خواند و گفت: با وجود آنکه سیاست‌ها و مبانی شورا در جلسه علنی شورا برای تعیین بودجه 93 شهرداری مشهد به طور کلی مورد تصویب قرار گرفته اما با توجه به اینکه این سیاست مربوط به یک دوره چهارساله است تکمیل و دریافت نظرات نخبگان در جمع‌بندی مورد توجه قرار می‌گیرد.

سهیلی ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‌های سیاست‌گذاری مربوط به تعامل مستمر با شهرداری و دستگاه‌های مرتبط است.

این عضو کمیسیون تلفیق شورا همچنین به رویکرد مثبت شورای چهارم در حوزه نماد‌های شهری اشاره کرد و گفت: از آنجا که سیاست‌گذاری‌ها در حوزه فرهنگی مشخص شده، شاخص‌بندی موضوعات نمادها نیز برگرفته از این معیارها خواهد بود.

وی با بیان اینکه این نمادها نقش موثری در بحث زیباشناسی شهری دارد، تصریح کرد: در حال حاضر گروهی در داخل شهرداری به صورت کارشناسی به پیگیری این امر می‌پردازند.

عضو شورای شهر مشهد مهم‌ترین و محوری‌ترین بحث در حوزه فرهنگی را مربوط به مزیت رضوی و فرهنگ شهروندی دانست.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول