اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه:

وظیفه مهم هلال احمر نظارت بر آموزش همگانی است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: نظارت بر ارکان آموزش همگانی جمعیت هلال احمر و نیز نظارت بر کار مربیان امداد و نجات اساسی‌ترین وظیفه سازمان هلال احمر است.

وظیفه مهم هلال احمر نظارت بر آموزش همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عادل شفیعی صبح امروز در نخستین کارگاه آموزش ناظرین امداد و نجات در کرمانشاه، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف امدادگران رسیدن به‌موقع به محل حادثه و دادن کمک‌های لازم به افراد حادثه دیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: نظارت بر ارکان آموزش همگانی جمعیت هلال احمر و نیز نظارت بر کار مربیان امداد و نجات که آموزش‌های لازم را به داوطلبان هلال احمر ارائه می‌دهند، اساسی‌ترین وظیفه جمعیت هلال احمر است.

شفیعی با بیان اینکه در زمان وقوع حادثه هیچ چیزی جای کمک درست و صحیح به مصدومان را نمی‌گیرد، گفت: فرا نگرفتن درست و صحیح آموزش‌های لازم توسط مربیان امداد و نجات، مصدومان را دچار سردرگمی کرده و حتی ممکن است موجب مرگ آ‌ن‌ها شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بحث آموزشی هیچ‌گونه رویه‌ای مبنی بر وحدت بین آموزش‌ها و یکسان بودن آن‌ها وجود نداشته و برگزاری این دوره‌ها می‌تواند باعث ارتقای کیفی بیشتر آموزش‌ها شود.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر برای برگزاری دوره‌های آموزش در هر سازمان و ارگانی فعالیت دارد گفت: این سازمان نحوه صحیح و درست آموزش‌ها را از وظایف خطیر خود تلقی کرده و در این زمینه کوتاهی نخواهد کرد.

شفیعی اذعان داشت: برگزاری این دوره در کرمانشاه از سوی مؤسسه آموزش عالی کشور می‌تواند نویدبخش بهره‌وری بسیار بالا در ارائه مطالب به مربیان و انتقال آموزش مناسب در کمک‌های اولیه باشد.

به گفته این مسئول، هدف جمعیت هلال احمر در هر نقطه‌ای از کشور امدادرسانی در تمام زمینه‌ها بوده و برای کمک و خدمت‌رسانی به افراد آماده برداشتن گام‌های بلند است.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول