اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه:

طرح امداد جاده‌ای تا پایان فصل سرما ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: طرح امداد و نجات جاده‌ای از آذرماه سال‌جاری آغاز شده و تا پایان فصل سرما ادامه دارد.

طرح امداد جاده‌ای تا پایان فصل سرما ادامه دارد

عادل شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: طرح امداد و نجات جاده‌ای به دلیل فرارسیدن فصل زمستان از آذرماه سال‌جاری رسما توسط جمعیت هلال احمر، دستگاه‌های امدادرسان پلیس‌راه، فوریت‌های پزشکی و راهداری آغاز شده و تا پایان فصل سرما ادامه دارد.

وی تصریح کرد: 31 پایگاه شهری و جاده‌ای با دو هزار و یک‌صد نفر از نیروهای انسانی امداد و نجات با پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات رفاهی در ایام طرح آماده ارائه خدمات شبانه‌روزی به مسافران در مسیر جاده‌ها هستند.

شفیعی با بیان اینکه شماره تلفن 112 آماده پاسخ‌گویی به افرادی است که در جاده‌ها دچار حادثه شده‌اند، افزود: این شماره تلفن در هر نقطه‌ای از استان که با آن تماس گرفته شود به مرکز کنترل هماهنگی عملیات ستادی وصل شده و نیروهای امدادی سریعا در محل حادثه حضور پیدا می‌کنند.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، تشکیل پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای توسط هلال احمر و دستگاه‌های امدادی به‌منظور کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بوده و مسافران با رعایت نکات ایمنی خطرات احتمالی را از خود دور کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسافران در فصل سرما با خودروهای عمومی سفر کنند، تاکید کرد: در صورت استفاده از خودروی شخصی، همراه داشتن زنجیر چرخ و سالم بودن برف پاک‌کن خودرو از نکات ضروری به ‌شمار می‌رود.

شفیعی بیان داشت: بررسی فنی خودرو قبل از سفر، مجهز کردن ماشین به وسایل گرمایشی، همراه داشتن پوشاک گرم و مناسب و مواد خوراکی لازم از دیگر ضروریات محسوب می‌شود.

وی رعایت کردن سرعت مطمئنه، پرهیز از شتاب‌زدگی، توجه کردن به علائم هشدار دهنده و تابلوهای راهنمایی و رانندگی را عاملی برای کاهش تلفات در جاده‌ها دانست.

انتهای پیام/2700/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول