اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد:

تمامی محورهای مواصلاتی به مرکز کهگیلویه و بویراحمد باز است

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود بارش سنگین برف در بویراحمد و دنا تمامی جاده‌های اصلی به مرکز استان باز است.

تمامی محورهای مواصلاتی به مرکز کهگیلویه و بویراحمد باز است

سرهنگ منوچهر سیاهپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به بارش سنگین برف در شهرستان‌های سردسیری بویراحمد و دنا اظهار کرد: در شهرستان‌های گچساران، بهمئی و دهدشت بارش به صورت باران بوده که به دلیل لغزندگی جاده‌ها و معابر ضروری است با احتیاط کامل تردد صورت گیرد.

وی با تاکید به بارش سنگین برف در شهرستان‌های سردسیری بویراحمد و دنا و رعایت نکات ایمنی به رانندگان ادامه داد: از کلیه رانندگان تقاضا می‌شود از ترددهای غیرضروری جلوگیری کنند تا شاهد عواقب جبران‌ناپذیری نباشیم.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد به محورهای مواصلاتی به مرکز استان اشاره کرد و گفت: در محورهای اصلی یاسوج شیراز، یاسوج اصفهان، یاسوج ـ کاکان ـ اقلید، سی‌سخت یاسوج و یاسوج به بابامیدان تردد با رعایت نکات ایمنی صورت می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه بارش برف در محورهای اصلی و گردنه‌های برف‌گیر بسیار سنگین است، ادامه داد: در حال حاضر تمامی جاده‌های اصلی استان باز و تردد به آسانی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بارش برف در شهرستان‌های بویراحمد و دنا بسیار سنگین است، گفت: به دلیل بارش باران و برف تردد در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی به کندی صورت می‌گیرد که از رانندگان تقاضا می‌شود در صورت ضرورت با رعایت نکات ایمنی به جاده‌ها ورود پیدا کنند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تردد به کندی در محورها صورت می‌گیرد و استفاده از زنجیر چرخ از ضرورت امر در این برف سنگین است، گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند تا دچار گرفتاری و مشکل خاصی در این روز سرد زمستانی نباشیم.

سیاهپور به شهروندان به دلیل بارش سنگین برف در محورهای مواصلاتی تذکر داد و گفت: تقاضا می‌شود افراد با کلیه امکانات از جمله زنجیر چرخ، آذوقه خشک، لباس گرم زمستانی و سوخت لازم در مسیر تردد کنند.

این مسئول انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: تلفن پلیس 110 در خدمت مردم است و مردم می‌توانند با تماس با این مرکز از وضعیت جاده‌های ارتباطی استان با خبر شوند.

انتهای پیام/82011/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول