اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی امروز و فردا صورت می‌گیرد

یورش برف و باران به زنجان

با ورود سامانه بارشی و با افزایش ابر پیش‌بینی شده برای استان، زنجان و برخی از شهرستان‌ها طی امروز و فردا شاهد بارش برف و باران خواهند بود.

یورش برف و باران به زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، زنجان که در فصل پاییز سال‌جاری شاهد بارش‌های بسیار خوبی بود از آغاز فصل زمستان بارش قابل توجهی نداشته است.

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده دمای استان زنجان طی چند روز آینده نسبت به آغاز هفته قابل توجهی می‌یابد.

کارشناس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان وضعیت جوی امروز را همراه با بارش برف و باران پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: این وضعیت تا روز پنجشنبه ادامه می‌یابد.

سونا صرفی با بیان اینکه بارش‌های پیش‌بینی شده برای استان زنجان پراکنده خواهد بود، ادامه داد: وضعیت جوی بعد از شنبه هم که ابری خواهد بود به مرور صاف شده و تا اواسط هفته آینده تقریبا ناپایداری نخواهد داشت.

این مسئول وضعیت دمایی استان زنجان را تا پنج، شش روز آینده تقریبا ثابت اعلام کرد و گفت: دمای زنجان هم این بقیه استان است.

کارشناس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان را چهار درجه زیر صفر اعلام کرد و افزود: این دما در مقایسه با دیروز در همین ساعت هفت درجه کاهش یافته است.

این مسئول نوسان دمایی شهر زنجان را 12 درجه عنوان و ادامه داد: زنجان طی روز گذشته دمای بین شش درجه زیر صفر و شش درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

صرفی سلطانیه را با 10 درجه زیر صفر طی روز گذشته سردترین شهر استان اعلام کرد و ابراز داشت: بالاترین دمای گزارش شده هم از آب‌بر با 15 درجه بوده است.

وی مه و وزش باد نسبتا شدید را از دیگر پدیده‌های جوی استان زنجان طی 24 ساعت آینده اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول