اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد؛

نمایشگاه کتاب گلستان در چهارمین روز+ تصاویر

چهارمین روز نمایشگاه کتاب گلستان تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان را به خود دید.

نمایشگاه کتاب گلستان در چهارمین روز+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هشتمین نمایشگاه کتاب گلستان در چهارمین روز در حالی که همزمان با هفتاد و هشتمین بازی دربی تهران همراه بود اما تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان را به‌خصوص در ساعات پس از پایان بازی فوتبال دو تیم پرسپولیس و استقلال را به خود دید.

این آمار از آنجایی به اثبات می‌رسد که تعداد بن‌های فروخته شده از روز ابتدایی آغاز به کار نمایشگاه تا به امروز رو به افزایش بوده است و امروز نیز مشاهدات عینی و اظهارات اهالی رسانه و صاحبان غرفه نیز این موضوع را تائید می‌کردند اما برخی از ناشران و غرفه‌داران این استقبال را با سال‌های گذشته مقایسه کرده و نظرهای متفاوتی را داشته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تعداد بازدیدکنندگان و فروش بن کتاب در نمایشگاه امسال را بهتر و بیشتر از سال گذشته خواند و اعلام کرد: فروش بن در روز سوم نزدیک به 64 میلیون تومان بوده که فروش بن در سه روز اول نسبت به مدت مشابه این نمایشگاه در سال گذشته بسیار بیشتر و چشمگیر بوده است.

اما برخی ناشران و غرفه‌داران بر این عقیده هستند که فروش و استقبال مردم در سال گذشته نسبت به امسال بهتر و بیشتر بوده است.

 

 

یک ناشر تهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: من 6 سال است که در نمایشگاه کتاب که در استان گلستان برگزار می‌شود شرکت کرده‌ام و در سال گذشته در سه روز اول 10 برابر سه روز نمایشگاه امسال فروش کتاب را داشته‌ام.

ناشر دیگر از استان گلستان نیز بر این عقیده است که نمایشگاه امسال تعداد بازدیدکنندگان و استقبال کمتری نسبت به سال گذشته را داشته است اما به طور حتم نمایشگاه امسال هم در حد خود تا به امروز تعداد بازدیدکنندگان خوبی را داشته است و این موضوع از روی آمار فروش بن‌های کتاب مشخص است.

بر اساس این گزارش، در نمایشگاه امسال بخش‌های جانبی متعددی که بسیاری از آنها حتی برای اولین‌بار در نمایشگاه‌های کتاب استانی در این نمایشگاه برگزار شد به نوعی مورد استقبال بیشتر و پرشورتری قرار گرفت.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه غرفه پیشگامان مطالعه، رونمایی از کتاب نویسندگان گلستانی، نشست‌های متعدد علمی، مذهبی همانند فرقه‌های نوظهور و برنامه‌های جانبی دیگر برگزار خواهد شد.

هشتمین نمایشگاه کتاب گلستان از 24 بهمن‌ماه سال جاری آغاز و تا 30 بهمن‌ماه از ساعت 13 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد شود.

در این نمایشگاه 500 ناشر آثار خود را به مخاطبان ارائه خواهند کرد.

=================

عکس و گزارش: سالار احمدی

=================

انتهای پیام/83004/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول