اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گنبدکاووس تاکید کرد

عرضه کتاب با قیمت مناسب در نمایشگاه کتاب

امام جمعه گنبد کاووس با تاکید بر اینکه در نمایشگاه‌های کتاب باید کتاب با قیمت مناسب عرضه شود با اشاره به هفته وحدت گفت: اهمیت وحدت همانند نیاز به تنفس اکسیژن است.

عرضه کتاب با قیمت مناسب در نمایشگاه کتاب

‌حجت‌الاسلام محمدحسین سبحانی امشب در بازدید از هشتمین نمایشگاه کتاب گلستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های استانی بسیار تاثیرگذار است زیرا کتاب دوست و همیشه همراه انسان است

وی ادامه داد: انسانی که با کتاب سر و کار داشته باشد نواقصش کم می‌شود و کتاب انسان را از کارهای بیهوده باز می‌دارد.

سبحانی گفت: نمایشگاه‌ها نیز باید با نیازهای جامعه کتاب‎ها را ارائه کنند و با توجه به اینکه اکثر جامعه ما جوان هستند باید به صورتی کتاب‌ها ارائه شود که پاسخگوی نیاز جامعه باشد.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با توجه به تورم فعلی در جامعه  نمایشگاه‌های کتاب شرایطی را فراهم کنند که مردم کتاب‌های مورد نظر خود را با قیمت مناسب در این نمایشگاه‌ها تهیه کنند و سعی شود کتاب‌هایی که جنبه اعتقادی جوان‌های را دربر دارد را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

سبحانی تاکید کرد: پاسخ به شبهات جوانان امروز در کتاب‌ها مسائلی است که باید در نمایشگاه‌های کتاب با ارائه کتاب‌های معنوی و اعتقادی این موضوع بیشتر مورد توجه اهالی فرهنگ و ناشران قرار گیرد.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به هفته وحدت تصریح کرد: وحدت در جامعه اسلامی بسیار مهم است و با توجه به شرایط جهان اسلام وحدت همانند هوایی است که تنفس می‌کنیم.

سبحانی بیان کرد: اگر خدای ناکرده وحدت نداشته باشیم دشمن تلاش می‌کند که ما را نابود کند و دشمن امروز دو کار را توسط تکفیری‌ها انجام می‌دهد که اصل هدف آنها ایجاد تفرقه در بین مسلمانان برای نابودی اسلام و مسلمانان است.

وی ادامه داد: تکفیری‌ها در تلاش هستند تا اسلام را بد و آن طور که خودشان می‌خواهند معرفی کنند.

سبحانی در پایان ابراز داشت: به همین دلیل وحدت و یکپارچگی جهان اسلام بسیار مهم و حساسی است.

انتهای پیام/83004/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول