اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

جامعه دانشگاهی با امام جمعه زنجان دیدار می‌کنند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: به مناسبت دهه فجر جامعه دانشگاهی، دانشجویان، نخبگان و پژوهشگران استان با امام جمعه زنجان دیدار می‌کنند.

جامعه دانشگاهی با امام جمعه زنجان دیدار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس بابایی عصر امروز در دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: دهه فجر مصادف با ایام امتحانات دانشجویان است و به همین دلیل دانشجویان کم‌تر می‌توانند در برنامه‌های بسیج دانشجویی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه برای دانشجویان دانشگاه برنامه‌های مختلفی به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود، تصریح کرد: برای نخستین بار در استان جامعه دانشگاهی، روسای دانشگاه‌ها، دانشجویان، نخبگان و پژوهشگران استان با آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان به برگزاری محفل انس با قرآن توسط بسیج دانشجویی زنجان اشاره کرد و اذعان داشت: این برنامه با حضور قاریان برتر استانی برگزار می‌شود.

این مسئول برگزاری همایش مهدویت و انقلاب اسلامی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان را یکی دیگر از برنامه‌ها اعلام کرد و ادامه داد: دیدار با خانواده شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌ها است.

وی فضاسازی مناسب دهه فجر در دانشگاه‌های استان و مسابقات فرهنگی و ورزشی مختلف در سطح دانشگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های دهه فجر اعلام و خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از 100 برنامه مختلف توسط بسیج دانشجویی در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

در ادامه جلسه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان اظهار داشت: هر ساله برنامه‌های مختلف و متعددی از نظر کیفی و کمی در سطح استان برگزار می‌شود.

آذر آوازه با تاکید بر اینکه آرمان‌های انقلاب باید به نسل و سوم و چهارم انقلاب منتقل شود، تصریح کرد: باید برنامه‌های دهه فجر به صورت پر رنگ برگزار شود تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه زنان زنجانی در سطح ملی برای پیروزی انقلاب پیشگام بوده‌اند، افزود: 14 بهمن ماه جاری همایش زنان انقلاب در زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان از فرمانداران خواست این همایش را همزمان با مرکز استان در شهرستان‌های زنجان نیز برگزار کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه مسئولیت برگزاری این همایش را ستاد دهه فجر بر عهده بگیرد، گفت: حضور این ستاد در همایش به رسیدن اهداف و آرمان‌های همایش کمک می‌کند.

انتهای پیام/73008/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول