اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

وهابیت تکفیری بزرگترین دشمن وحدت مسلمانان است

امام جمعه برازجان گفت: وهابیت تکفیری بزرگترین دشمن وحدت مسلمانان است.

وهابیت تکفیری بزرگترین دشمن وحدت مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری موجب سربلندی و موفقیت انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به فداکاری شهیدان فداییان اسلام در برابر رژیم طاغوت بر لزوم تداوم راه این شهدا تاکید کرد.

امام جمعه برازجان در ادامه با تبریک 17 ربیع‌الاول سالروز میلاد پیامبر رحمت(ص) خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام(ص) اسوه و الگو برای همه امت اسلامی است و بهترین آفریده پروردگار است و هیچ خلقتی والاتر از پیامبر اعظم(ص) نیست.

مصلح در ادامه با اشاره به زحمات امام جعفر صادق(ع) برای تبیین اسلام ناب محمدی (ص) تاکید کرد: در حالی که دشمنان اسلام و بنی امیه برای نابودی اسلام و انحراف اسلام تلاش می‌کردند، امام جعفر صادق(ع) با تاسیس دانشگاه اسلامی و تربیت شاگردان زیاد نسبت به احیای اسلام ناب محمدی(ص) اقدام کرد و اسلام را از تحریف نجات داد.

وی در ادامه به هفته وحدت اشاره کرد و با اشاره به ابتکار ارزنده امام عظیم‌الشان راحل گفت: اهل سنت و شیعیان مشترکات زیادی دارند که خدای واحد، پیامبر واحد، کتاب واحد و عبادات واحد از این جمله است.

امام جمعه برازجان در ادامه با بیان اینکه بزرگترین دشمن وحدت مسلمانان وهابیت تکفیری است افزود: وهابیون فتنه‌های بسیار زیادی در جهان اسلام به وجود آورده‌اند و بزرگترین خطر را برای اسلام اصیل دارند.

مصلح در ادامه با اشاره به هلاکت شارون قصاب شهرهای صبرا و شتیلا گفت: اقدامات ضد بشری شارون بسیار زیاد بوده و حتی زمین هم از پذیرش جسد وی ابا داشت و هنگام دفنش زلزله رخ داد که همه جهان آن را مخابره کردند.

وی در ادامه به سفرهای استانی رئیس جمهور اشاره کرد و یادآور شد: این سفرها به منظور رسیدگی به مشکلات مردم اهمیت زیادی دارد و البته نباید توقعات بیش از حد در مردم ایجاد شود و نباید وعده‌های بیهوده به مردم بدهند.

امام جمعه برازجان در ادامه با اشاره به بارش رحمت الهی ابراز داشت: در دشتستان در ماه‌های اخیر شاهد بارش‌های بسیار خوبی بودیم که باید شکرگذار باشیم و البته در برخی نقاط برازجان از جمله در حاشیه دره‌ها دچار مشکلاتی هستیم که باید تدابیری شایسته اندیشیده شود.

انتهای پیام/2452/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول