اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و تعاون مازندران خبر داد

اعلام شرایط ویژه بخشودگی جرایم تامین اجتماعی برای واحدهای تولیدی

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران از اعلام شرایط ویژه بخشودگی جرایم تامین اجتماعی برای واحدهای تولیدی خبر داد.

اعلام شرایط ویژه بخشودگی جرایم تامین اجتماعی برای واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی بابایی‌کارنامی سه‌شنبه‌شب در نشست هم‌اندیشی استاندار مازندران و مجمع هم‌اندیشان صنعت و معدن با حضور نیکزادلاریجانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی سرمایه‌گذاری‌های خارجی ایران (ایفیک) گفت: باید در راستای حمایت از تولید به فکر توسعه و پیشرفت کشور بوده و حامی تولیدکنندگان باشیم.

وی در مورد بخشودگی جرایم تامین اجتماعی اظهار داشت: با تایید شورای تامین استان حدود 135 واحد تولیدی که جرایم تامین‌اجتماعی دارند شرایط خاص بخشودگی تعلق می‌گیرد.

بابایی‌کارنامی اضافه کرد: شرکت‌هایی که دارای جرایم هستند می‌توانند تا پایان سال 93 اقدام کرده و از این بخشودگی بهره‌مند شوند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران متذکر شد: این اقدام در راستای حمایت از کسب و کار، ایجاد اشتتغال و حمایت از تولیدکننده صورت گرفت.

بابایی‌کارنامی درباره بانک‌های عامل اذعان داشت: باید سیاست‌هایی برای بانک‌های عامل برنامه‌ریزی شود زیرا با سیاست کلی کشور نمی‌توان به فضای کسب و کار امید داشت زیرا باید در این زمینه نگاه کارشناسی داشت.

این مسئول با تاکید اینکه با واحدهای تولیدی باید شفاف برخورد شود، گفت: باید یارانه‌های بخش تولید نیز با فرآیند دولت‌های منطقه‌ای اختصاص یابد و نباید قدرت رقابت از تولیدکننده گرفته شود.

بابایی کارنامی خاطر نشان کرد: دانشگاه‌های ما به طور موازی با فضای کسب و کار حرکت دارند و فقط مدرک‌گرایی کرده و افراد برای پشت میزنشینی آماده کرده‌اند.

وی در پایان متذکر شد: هرچه نرخ بیکاری را پایین بیاوریم به بهره‌وری کمک کرده‌ایم و مسئولان ما باید در راستای توسعه بهره‌وری کار کنند.

انتهای پیام/86012/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول