اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود خبر داد

برگزاری دوره‌های مهارت‌های زندگی در لنگرود

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه لنگرود از برگزاری دوره‌های آموزش آیین همسرداری و مهارت‌های ارتباط با همسر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره‌های مهارت‌های زندگی در لنگرود

حجت‌الاسلام مهدی بازدار امروز حاشیه در برگزاری جلسه مشاوره «مهارت‌های زندگی از دیدگاه اسلام» در محل بقعه سفیدآستانه این شهر به خبرنگار فارس اظهار کرد: مهارت‌های زندگی مجموعه‌ای از اصول است که فرد برای تعامل و سازگاری بهتر در برابر مشکلات پیرامون خود کسب می‌کند.

وی برای قرار گرفتن در مسیر این موفقیت به استفاده از اصول و آموزه‌های دینی و علمی تأکید کرد و افزود: در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه به ویژه در بانوان یک دوره کلاس‌های مشاوره در روزهای پنجشنبه هر هفته در محل سفیدآستانه لنگرود برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: کلاس‌های مشاوره در راستای آشنایی بانوان با زندگی قرآنی و اسلامی، به‌کارگیری آن در مهارت‌های زندگی و کسب اخلاق دینی، آیین همسرداری و مهارت‌های ارتباط با همسر برگزار می‌شود.

وی زنان را سکان‌دار و اداره کننده زندگی دانست و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره از کلاس‌ها حرکت به طرف ترویج فرهنگ قرآنی و اسلامی در جامعه و نهادینه کردن آن در خانواده‌ها است که بانوان می‌توانند در این راستا کمک موثری باشند.

بازدار افزایش علم و آگاهی زنان در مهارت‌های زندگی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: بی بندوباری و بی‌‌اعتمادی امروز خانواده‌ها موجب از هم پاشیدگی خانواده‌ها شده است.

وی خانواده در جامعه اسلامی را یک نهاد الهی خواند و یادآور شد: محبت و عاطفه در فضای این خانواده جاری و ساری بوده و موجب استحکام آن شده است.

انتهای پیام/2300/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول