اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان عنوان کرد

فروش بیش از 60 میلیون تومان بن کتاب در نمایشگاه کتاب گلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در روز دوم نمایشگاه کتاب گلستان بیش از 60 میلیون تومان بن کتاب فروخته شده است.

فروش بیش از 60 میلیون تومان بن کتاب در نمایشگاه کتاب گلستان

غلامرضا منتظری در حاشیه نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: بابت یک هفته حدود 350 میلیون تومان بن کتاب پیش‌بینی شده است که روزانه نباید بیش از 45 میلیون تومان بن را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.

وی ادامه داد: روز نخست بیش از 32 میلیون تومان بن کتاب فروخته شده و در روز دوم نیز بیش از 60 میلیون تومان بن کتاب فروخته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: ما خوشحالیم که مردم فرهنگ دوست استان گلستان بازهم در عرصه فرهنگ رکورد دیگری را ثبت خواهند کرد.

منتظری بیان کرد: البته موسسات فرهنگی، دانشگاه‌ها و مساجد سهمیه‌ای از این بن دارند که در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که این نمایشگاه را از نمایشگاه‌های دیگر کتاب متمایز کرده است، برپایی غرفه پیشگامان مطالعه است بدین معنی که افراد در این غرفه‌ها حاضر شده و از سنین مختلف که توانسته‌اند رکوردی را در عرصه مطالعه کتاب کسب کنند، خاطراتی بیان کرده و به ارائه تجربیات و دانش خود به دیگران می‌پردازند.

منتظری در پایان ابراز داشت: همچنین در نمایشگاه امسال به مناسبت هفته وحدت و برای استفاده برادران و خواهران اهل تسنن چهار غرفه ویژه ارائه کتاب‌های اهل تسنن در نظر گرفته شده و همچنین غرفه‌ای ویژه به نام پیامبر اکرم (ص) در نظر گرفته شده که در این غرفه سعی شده تمام آثاری که در این حوزه منتشر شده است، در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

بر اساس این گزارش هشتمین نمایشگاه کتاب گلستان از روز سه‌شنبه 24 بهمن‌ ماه آغاز شده و تا 30 بهمن ‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ادامه دارد.

این نمایشگاه از ساعت 13 تا 20:30 دقیقه پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/83004/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول