اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار قزوین:

طرح ساماندهی پسماندهای خشک در قزوین مداوم است

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: ساماندهی پسماندهای خشک یک پروسه مداوم و پایدار در قزوین است.

طرح ساماندهی پسماندهای خشک در قزوین مداوم است

حسین بهزادپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه تولید زباله و دفع بهداشتی آن یک پروسه مداوم و پایدار است، اظهار داشت: شهرداری قزوین در ساماندهی آن اهتمام ویژه‌ای دارد و به طور جدی این طرح را دنبال می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه ساماندهی و جمع‌آوری صحیح پسماندهای خشک در شهر قزوین یک پروسه صفر تا صدی است، گفت: هیچ شهری در ایران و حتی در دنیا این پروسه را به صورت 100 درصدی و کامل انجام نداده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین با اشاره به اینکه ساماندهی پسماندهای خشک در شهر قزوین یک پروسه مدت زمانی نیست، بیان کرد: در راستای تحقق این مهم با برنامه‌ریزی دقیق اقدامات بسزایی را در حال انجام است.

بهزادپور یادآور شد: این نهاد با انجام‌ اقدامات مثبت، منظم و مطلوب در پروسه یاد شده در راستای کاهش هزینه‌ها و کمک به حفظ محیط زیست تلاش مضاعفی می‌کند.

قزوین شهر موفق در ساماندهی پسماندهای خشک

وی با بیان اینکه وزارت کشور بر عملکرد شهرداری‌ها در ساماندهی پسماندهای خشک نظارت دارد، اذعان داشت: این وزارتخانه، قزوین را یکی از شهرهای موفق در تحقق مطلوب این مهم می‌داند که این بیانگر اقدامات مثبت شهرداری در این موضوع است.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین یادآور شد: عملکردهای مدیران مختلف قزوینی نسبت به موضوع یاد شده در مقاطع زمانی مختلف پررنگ و کم‌رنگ شده است.

این مسئول ادامه داد: بنده با پذیرفتن مسئولیت جدید معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین توجه ویژه‌ای به این موضوع کردم و آن را از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه این معاونت قرار دادم تا بتوانم این مهم را به نحو مطلوبی در این شهر ساماندهی کنم.

بهزادپور با اشاره به اینکه تفکیک پسماند از مبدأ یکی از پروسه‌های ساماندهی جمع‌آوری و دفن بهداشتی زباله در قزوین است، گفت: معاونت خدمات شهری با مجموعه دستگاه‌های ذی‌ربط برای تحقق مطلوب این طرح در بین مردم برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کند تا ترویج این تفکیک در بین شهروندان نهادینه شود.

انتهای پیام/77009/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول