اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد خبر داد

وزیر دادگستری سخنران ویژه مراسم 22 بهمن یزد

فرماندار یزد گفت: با پیگیری‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری، سخنران ویژه مراسم 22 بهمن خواهد بود.

وزیر دادگستری سخنران ویژه مراسم 22 بهمن یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی، ظهر امروز در نشست اعضای ستاد دهه فجر شهرستان یزد اظهار داشت: حضور مردم در همه صحنه‌ها، ضامن بقای انقلاب است و مردم در راه دفاع از انقلاب از هیچ چیز دریغ نخواهند کرد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ما انقلاب مردمی است و خود مردم این انقلاب را به پیروزی رساندند و در طول این 35 سال نیز هر کجا دشمنان تهدیدی برای انقلاب بودند، خود مردم در صحنه حضور یافته و از انقلاب دفاع کردند.

فرماندار یزد خاطرنشان کرد: برای بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ستاد دهه فجر برنامه‌های بسیاری را پیش‌بینی کرده که باید مشارکت مردم در کنار حمایت دستگاه‌های دولتی سرلوحه همه برنامه‌ریزی‌ها باشد.

رئیس کمیته مراسم ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد بیان کرد: با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده و موافقت دستگاه‌های مرتبط، مسیر راهپیمایی 22 بهمن در سال جاری در یزد از میدان آزادی یا باغ ملی، آغاز می‌شود و با طی مسیرهای میدان شهید بهشتی و خیابان امام خمینی (ره) در محل چهارراه شهدا و میدان امیرچقماق به پایان خواهد رسید.

سیفی افزود: ساعت شروع مراسم 9:30 صبح روز سه‌شنبه 22 بهمن از میدان آزادی خواهد بود و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، سخنران اصلی این مراسم در یزد حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: یادآوری ایام‌الله دستور قرآن است زیرا خداوند در قرآن فرموده «فذکرهم بایام‌الله» و اینکه در مواقعی از تاریخ اتفاقی روی می‌دهد که اگر مردم خود را با آن وفق دهند، در صراط مستقیم قرار می‌گیرند و موفقیت حضرت امام خمینی (ره) در انقلاب 57 امکان‌پذیر نبود مگر به مدد الهی و عنایت حضرت امام عصر (عج) که باعث پیروزی انقلاب شد.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی افزود: حفظ انقلاب از بزرگترین واجبات است چرا که این انقلاب ارزان به دست ما نرسیده و جان‌های زیادی برای آن فدا شده است.

وی در پاسخ به اینکه چرا باید هر ساله تکبیر گفته و شکرگزار خداوند از این انقلاب باشیم، عنوان کرد: یک آیه در قرآن 35 بار تکرار شده که آیا نعمت‌هایی که به شما دادیم را تکذیب می‌کنید؟ و اینکه آیا واقعا نعمت استقلال، نعمت اسلام، خارج شدن کفار از کشور ایران و عزتی که خداوند به واسطه انقلاب به مردم داده، کم نعمتی است که قدردان آن نباشیم.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: 22 بهمن عید انقلاب و عید ملی ماست و هر کسی که نام ایرانی دارد باید این روز را به صورت ویژه پاس بدارد.

سعید زارع افزود: اقدامات انجام شده در ستاد دهه فجر در راستای حفظ اتحاد مردم و فراهم شدن امکانات برای حضور همه اقشار مردم همچون گذشته در جشن‌ها و مراسم‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی، استقرار اتوبوس‌های شرکت واحد، سرود خوانی 1357 نفر از دانش‌آموزان و ... برخی از برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن است.

انتهای پیام/2464/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول