اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی همدان خبر داد

جذب یک میلیارد تومان برای مرمت موزه هگمتانه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از جذب یک میلیارد تومان اعتبار برای مرمت موزه هگمتانه خبر داد.

جذب یک میلیارد تومان برای مرمت موزه هگمتانه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا ایزدی بعد از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان اظهار کرد: به منظور توسعه گردشگری استان، 400 میلیارد تومان برای مرمت موزه‌های همدان جذب شده است.

وی از جذب یک میلیارد تومان اعتبار برای مرمت موزه هگمتانه خبر داد و افزود: برای برگزاری جشنواره زمستانی اعتباری داده نشده که تأمین اعتبار آن معمولاً از سوی منابع استانی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان نیز از اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای مدیریت مصرف آب استان خبر داد و بیان کرد: از 800 میلیون تومان مدیریت مصرف آب کل کشور، 200 میلیون تومان به استان همدان اختصاص داده شده است.

سید هادی حسینی‌بیدار با اشاره به اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای بازسازی تأسیسات شرکت آب و فاضلاب استان خاطرنشان کرد: از کل 900 میلیون تومان اعتبارات در امر بازسازی تأسیسات شرکت آب و فاضلاب کشور، 200 میلیون تومان به استان همدان اختصاص داده شده است.

وی در پایان از اخذ 2.5 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای تصفیه‌خانه شهرستان رزن خبر داد و گفت: 6.5 میلیارد تومان اوراق مشارکت نیز برای تصفیه‌خانه شهرستان همدان اخذ شده است.

انتهای پیام/89026/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول