اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماموستا ملاقادر قادری در همایش بزرگ وحدت:

امام خامنه‌ای منادی وحدت هستند

امام جمعه پاوه با بیان اینکه بیداری اسلامی توسط غرب به تفرقه کشیده شده، گفت: فرقه‌های مختلفی در ایران اسلامی با حکمت مقام معظم رهبری در سایه وحدت وجود دارند.

امام خامنه‌ای منادی وحدت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری ظهر امروز در بیست و پنجمین همایش بزرگ وحدت در کرمانشاه اظهار داشت: قرآن کریم پیروی از رسول خدا و توجه به امر حق را موجب موفقیت امت اسلامی عنوان کرده است.

قادری با بیان اینکه امروز شاهد تفرقه در برخی کشورهای اسلامی هستیم، ادامه داد: تلاوت آیات، تعلیم کتاب و آموزش چگونه زیستن فلسفه بعثت پیامبر (ص) بود.

وی قرن بعثت پیامبر (ص) را قرنی عجیب توصیف کرد و بیان داشت: زمان بعثت پیامبر (ص) حدود 6 قرن بود که رابطه آسمان با زمین از طریق انبیای الهی برقرار نشده بود و تحریف کتب آسمانی سایر ادیان و بازیچه قرار گرفتن ادیان در جریان بود.

امام جمعه پاوه رهبران دینی زمان بعثت پیامبر (ص) را افرادی در خدمت حکام یا منزوی شده در دیرها عنوان کرد و افزود: بعثت پیامبر (ص) زمانی اتفاق افتاد که جامعه بشری نیاز داشت.

وی خاطرنشان کرد: در دو قرن گذشته جنگ‌ها و انقلاب‌های متعددی در دنیا رخ داده که جنگ‌های اول و دوم جهانی و هشت سال دفاع مقدس و انقلاب‌های کبیر فرانسه، شوروی و انقلاب اسلامی ایران مهم‌ترین موضوعات بودند.

قادری تصریح کرد: ملت ایران با هدایت روحانیت یک نظام را عوض کرد و اسلامیت، نفی سلطه و جمهوریت برای دشمنان اسلام قابل پذیرش نبود.

امام جمعه پاوه با اشاره به اینکه دشمنان هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند و کشورهای بسیاری در آن نقش داشتند، گفت: جنگ ایران با موفقیت و پیروزی ملت ایران همراه بود.

قادری با بیان اینکه بیداری اسلامی توسط غرب به تفرقه کشیده شده، متذکر شد: فرقه‌های مختلفی در ایران اسلامی با حکمت مقام معظم رهبری در سایه وحدت وجود دارند.

به گفته وی، شیعه و سنی در کرمانشاه با تکیه بر عقلانیت فریقتین و مسئولان مشکلی ندارند و اخلاق معنوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در تجمع اهل سنت و رونق آن موثر است.

قادری معیار برای حفظ وحدت را مقام معظم رهبری بیان کرد که منادی وحدت هستند و افزود: مشکلاتی در اورامانات در زمینه مساجد، بازارچه و اشتغال وجود دارد و مسئولان باید در این زمینه رسیدگی بیشتری انجام بدهند.

انتهای پیام/2700/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول