اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برپایی نخستین نمایشگاه صنعت مبل صنعتگران استان تهران در قرچک

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به اینکه نمایشگاه چوب قرچک با هدف حمایت از تولیدکنندگان ایجاد شده است گفت: کشور ایران از وجود تولیدکنندگان صاحب سبک در عرصه صنعت مبلمان بهره‌مند است.

برپایی نخستین نمایشگاه صنعت مبل صنعتگران استان تهران در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی ظهر امروز در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه صنعت مبل صنعتگران استان تهران که در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر قرچک برپا شده است، افزود: در این نمایشگاه که برای اولین بار در سطح شهرستان قرچک برگزار می‌شود بیش از 15 تولید‌کننده محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده‌اند و این نوید خوبی برای ایجاد یک حس رقابت بین تمام تولیدکنندگان و انتقال تجربیات آنها با یکدیگر است.

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف توسعه صنعت چوب و کمک به افزایش درآمد این صنف از طریق توسعه صادرات برگزار شده است، عنوان کرد: محصولات این نمایشگاه از کیفیت خوبی برخوردار است ضمن اینکه اجناس آن با 20 درصد تخفیف در اختیار مردم قرار می‌گیرد و فرصتی برای شهروندان فراهم آورده تا ضمن بازدید از این نمایشگاه، در صورت نیاز از اجناس با کیفیت آن با قیمتی پایین‌تر استفاده کنند.

ریاحی همچنین برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها را به منظور معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های تولیدات داخلی کشور، حمایت از تولیدکنندگان و احترام به حقوق مصرف‌کنندگان عنوان کرد.

گفتنی است این نمایشگاه در محل سالن شهدای هفتم تیر قرچک واقع در خیابان مخابرات تا 27 دی ماه پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/2462ج20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول