اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان جیرفت:

مجوزها باید در چارچوب قانون صادر شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با تأکید بر اینکه باید مجوزهای لازم برای راه‎اندازی مراکز مختلف در چارچوب قانون صادر شود، گفت: تعطیل کردن این مراکز نیز تنش‎های اجتماعی به وجود می‎آورد.

مجوزها باید در چارچوب قانون صادر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مجید رستمی شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه بهداشت در این شهرستان اظهار داشت: در مواردی که بهداشت عمومی به مخاطره می‎افتد، دستورهای لازم صادر شده است.

وی با بیان اینکه نظارت در فعالیت‎های دستگاه‎های اجرایی ضعیف است، اذعان کرد: در صورتی که در مقابل فعالیت غیرقانونی و کوتاهی افراد و نهادها مماشات صورت نگیرد با مشکلی مواجه نمی‎شویم.

رستمی با تأکید بر اینکه باید مجوزهای لازم برای راه‎اندازی مراکز مختلف در چارچوب قانون صادر شود، تصریح کرد: تعطیل کردن این مراکز نیز تنش‎های اجتماعی به وجود می‎آورد، بنابراین باید از ابتدای کار نظارت قوی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه اطلاع‎رسانی دستگاه‎های اجرایی نیز در موارد مختلف ضعیف است، ابراز داشت: عمل نکردن به وظایف محوله مسئولان مشکلاتی را به وجود می‎آورد که در نهایت نارضایتی مردم را در پی دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: مراکز عرضه لبنیات می‎توانند، شیر مورد نیاز خود را از کارخانه شیر دریافت کنند تا هم مشکل این کارخانه رفع و هم شیر سالم و بهداشتی این مراکز تأمین شود.

رستمی با بیان اینکه بیشتر مشکلات مردم به دلیل عدم رعایت شرعیات است، عنوان کرد: همان‌طور که در زندگی شخصی خود با جدیت عمل می‎کنیم در روابط اجتماعی خود نیز باید احساس تکلیف کنیم.

انتهای پیام/80001/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول