اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نی‌ریز فارس صورت گرفت

کشف 29 کیلوگرم تریاک در خودرو 405

فرمانده انتظامی نی‌ریز استان فارس از کشف یک محموله 29 کیلوگرمی تریاک از یک خودرو پژو در این شهرستان خبر داد.

کشف 29 کیلوگرم تریاک در خودرو 405

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، عزیز برزگر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند یک محموله مواد مخدر را از این شهرستان عبور دهند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی لازم و استقرار ماموران در طول مسیر تردد یک خودرو پژو 405 متعلق به قاچاقچیان شناسایی و این خودرو در گردنه «لای رز» مشاهده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز استان فارس گفت: هنگامی که ماموران قصد متوقف کردن خودرو را داشتند راننده بدون توجه به فرمان ایست اقدام به فرار کرد.

برزگر افزود: پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده و سرنشینان آن که دو فرد 45 و 22 ساله بودند دستگیر شدند و در بازرسی از آن 29 کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف را کردند.

سارقان باطری خودروها در دام پلیس فارس

همچنین ماموران انتظامی فارس با دستگیری دو سارق در شیراز پرده از راز 45 سرقت لوازم خودرو در این شهرستان برداشتند.

رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: در پی دستگیری فردی به اتهام سرقت قطعات خودرو توسط ماموران کلانتری بهارستان شیراز، تحقیقات پلیس در این مورد آغاز شد.

سیروس حیدری افزود: پس از بازجویی‌های تکمیلی از این فرد بیش از 45 سرقت باطری خودرو در سطح شهرستان با همدستی شخصی دیگر کشف شد.

وی با بیان اینکه همدست این سارق به همراه دو خریدار اموال مسروقه در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند، تصریح کرد: صحنه‌های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسایی و افراد دستگیر شده روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی فارس در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت داشتن هرگونه اطلاعات و اخبار مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول