اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

برگزاری برنامه‌های ویژه بانوان دشتستان در هفته وحدت

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری برنامه‌های ویژه بانوان دشتستان در هفته وحدت خبر داد.

برگزاری برنامه‌های ویژه بانوان دشتستان در هفته وحدت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، اعظم امیری صبح امروز در آیین برگزاری مراسمات هفته وحدت در دشتستان اظهار داشت: حضور بانوان در مراسمات هفته وحدت چشمگیر بوده است.

وی از برگزاری برنامه‌های ویژه بانوان دشتستان در هفته وحدت خبر داد و افزود: بانوان دشتستان در برنامه‌های هفته وحدت برنامه‌های ویژه بانوان برگزار می‌کنند.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی دشتستان تصریح کرد: اطاعت از رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع) موجب همبستگی امت اسلام و وحدت حقیقی می‌شود.

امیری تاکید کرد: همه مسلمانان با هم برادر هستند و مال و جان و آبروی آنان محترم است و همه مذاهب اسلامی باید در راه تقویت وحدت و همبستگی تلاش کنند و ضمن تاکید بر مشترکات خود، از تفرقه و نفرت افکنی بپرهیزند.

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی دشتستان ادامه داد: ولادت پیامبر اسلام (ص) و گرامیداشت آن باید مایه وحدت و اتحاد مسلمانان باشد، زیرا همه آنها از هر گروه و فرقه ارج و منزلت حضرت رسول (ص) را می‌ستایند و او را محور حرکت‌ها و سخنان و کردار خود می‌دانند.

وی ابراز داشت: مسلمان باید به سیره و روش بزرگان دین عمل کرده و از هرگونه اختلاف و تفرقه‌افکنی دوری گزینند.

مسئول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی دشتستان نیز یادآور شد: وحدت‌خواهى و دعوت به اتحاد قرآن، یادگار جاوید پیامبر(ص) و هشدار نسبت به عواقب پراکندگى، براى هر مسلمان، بهترین رهنمود است.

خلیل حسن‌پور اضافه کرد: حفظ وحدت و اتحاد، امری لازم برای پیشرفت امور و ناکامی دشمنان است که باید سر لوحه کار همگان در جامعه اسلامی باشد.

وی با اشاره به سیره پیامبر اسلام (ص) در بحث وحدت اظهار داشت: عملکرد و شیوه رهبری نبی اکرم(ص) چه در دوران قبل از هجرت و چه بعد از هجرت، راه‌ها و نمونه‌هایی از ایجاد وحدت را به ما آموزش داده است که باید از آنها اُلگو بگیریم و به آن شیوه عمل کنیم.

حسن‌پور افزود: هفته وحدت بهترین بهانه برای مروری دوباره بر تجدید عهد با پیامبر اسلام(ص)  و تامل در سیره و روش ایشان است.

وی گفت: همه باید به قرآن به‌عنوان عامل وحدت تکیه کنیم و بدانیم که ائمه اطهار (ع) و تکلیف شرعی در زمینه وحدت چه می‌گویند.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول