اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار:

بیش از 48 هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌های بیله‌سوار موجود است

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار گفت: در مخزن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار بیش از 48 هزار نسخه کتاب وجود دارد که علاقه‌مندان می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند.

بیش از 48 هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌های بیله‌سوار موجود است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد سرداری صبح امروز در جلسه مشترک انجمن کتابخانه‌های عمومی و خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان بیله‌سوار، اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به 5 هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار عضو هستند و از خدمات این مراکز بهره می‌برند.

وی افزود: شش کتابخانه نهادی و مشارکتی و یک کتابخانه سیار روستایی در شهرستان بیله‌سوار فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار عنوان کرد: کتابخانه سیار به 10 روستای پر جمعیت این شهرستان در زمینه امانت کتاب خدمات‌رسانی می‌کند.

سرداری یادآور شد: در مخزن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار بیش از 48 هزار نسخه کتاب وجود دارد که علاقه‌مندان می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند.

وی همچنین با بیان اینکه کتابخانه مرکزی بیله‌سوار در مساحت 2 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 430 میلیون ریال به 70 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است، بیان داشت: تکمیل این پروژه مهم منوط به تخصیص اعتبار لازم از طرف مسئولان استان است و ما خواستار مساعدت فرماندار شهرستان بیله‌سوار در این زمینه هستیم.

سرداری در بخش دیگری از سخنان خود ثبت رسمی انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان بیله‌سوار را زمینه‌ساز مشارکت علاقه‌مندان و خیرین نیکوکار دانست و تصریح کرد: بسیاری از خیرین بیله‌سواری با اهدای زمین در مناطق روستایی همت عالی خود را در این خصوص نشان داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار در پایان سخنان خود از تلاش‌های شهرداری بیله‌سوار در پرداخت 0.5 درصد مصوب سهم شهرداری‌ها تقدیر کرد و خواستار افزایش تعامل شهرداری با کتابخانه‌های عمومی شد.

انتهای پیام/62005/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول