اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لالی خبر داد

لزوم توسعه فیزیکی کتابخانه‌های مناطق محروم

فرماندار شهرستان لالی خواستار توسعه فیزیکی کتابخانه‌های مناطق محروم به ویژه این شهرستان خبر داد.

لزوم توسعه فیزیکی کتابخانه‌های مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، خسرو کیانی عصر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه شهرستان لالی اظهار کرد: از محل اعتبارات مناطق محروم، اعتباری برای ساخت کتابخانه عمومی در بخش حتی از شهرستان لالی که از مناطق محروم شهرستان بوده در نظر گرفته‌ایم و برای این کار اختصاص یافته است.

وی افزود: زمین اختصاص داده شده برای ساخت کتابخانه بخش حتی 300 مترمربع است که عملیات ساخت آن به زودی آغاز خواهد شد.

فرماندار لالی تصریح کرد: از طریق اهالی منطقه، حتی شهرستان لالی و بخشداری حتی در حال پیگیری به‌منظور واگذاری زمین هستیم که مراحل قانونی آن انجام و زمین مورد نظر واگذار شود که پس از این کار احداث کتابخانه به سرعت آغاز خواهد شد.

وی در ادامه، انتخاب انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان لالی را به عنوان انجمن نمونه در سطح استان در هفته کتاب تبریک گفت و آن را نشان از تلاش و کوشش شبانه‌روزی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این حوزه و همکاری و تعامل بسیار خوب با کتابخانه‌های عمومی دانست.

کیانی گفت: شهرستان لالی در حال حاضر  دارای سه باب کتابخانه نهادی و تعداد 3 هزار و 257 نفر عضو بوده که نیاز است بستری مناسب برای توسعه فیزیکی کتابخانه‌های عمومی در بخش های دیگر شهرستان به‌ویژه مناطق محروم ایجاد شود.

وی در پایان عنوان کرد: برای این کار نیاز به همت جمعی مسئولان شهرستان و کمک مردم این منطقه با وحدت و همدلی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص مطالعه و کتابخوانی است.

انتهای پیام/ 72001/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول