اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کتابخانه کوثر اسلام‌آباد غرب صورت گرفت

راه‌اندازی بانک نرم‌افزار برای استفاده اعضای کتابخانه

بخش بانک نرم‌افزارهای کتابخانه کوثر اسلام‌آباد غرب برای استفاده عموم اعضا راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی بانک نرم‌افزار برای استفاده اعضای کتابخانه

پیمان ریحانی‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با تلاش و پیگیری انجام شده بخش بانک نرم‌افزارهای کتابخانه برای استفاده عموم اعضا راه‌اندازی شد.

مسئول کتابخانه کوثر اسلام‌آباد غرب تعداد این نرم‌افزارها را 90 عنوان ذکر کرد و بیان داشت: این نرم‌افزارها در موضوعاتی متنوع و مفید برای استفاده اعضا و تشویق مراجعان است. 

وی این نرم‌افزارها را قابل امانت برای اعضای کتابخانه خواند و افزود: مراجعان و اعضای کتابخانه می‌توانند این نرم‌افزارها را امانت گرفته و استفاده کنند که تاکنون شاهد استقبال خوب و چشمگیری از این خدمت بوده‌ایم.

مسئول کتابخانه کوثر اسلام‌آباد غرب پیشبرد فرهنگ مطالعه و استفاده از منابع دیداری و شنیداری در این راستا را لازمه دنیای کنونی خواند و افزود: باید زیرساخت‌ها و ابزارهای لازم برای ارائه این خدمات در اختیار کتابخانه‌های عمومی قرار گرفته تا بتوان به ‌شکل مطلوب و شایسته‌ای به مراجعان خدمات ارائه کرد.

ریحانی‌نیا بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و تهیه امکانات موجود برای استفاده عموم از این ابزارها را وسیله‌ای برای شکوفایی هرچه بهتر و بیشتر کتابخانه‌های عمومی و در نهایت فرهنگ عمومی جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/2700/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول