اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت بیماری

سجاد بیرانوند موقتا مس رفسنجان را تنها گذاشت

سجاد بیرانوند دروازه‌بان تیم صنعت مس رفسنجان به علت بیماری تیم مس را موقتا تنها گذاشت.

سجاد بیرانوند موقتا مس رفسنجان را تنها گذاشت

به منظور رفع نگرانی ورزش‌دوستان و طرفداران تیم صنعت مس رفسنجان‌ در مورد بیماری دروازه‌بان تیم صنعت مس رفسنجان خبرنگار فارس در رفسنجان برای پیگیری موضوع با مدیر‌عامل باشگاه مس و همسر سجاد بیرانوند گفت‌وگویی انجام داده است که از نظرتان می‌گذرد.

علی زینلی مدیر‌عامل باشگاه مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با تایید بیماری سجاد بیرانوند دروازه‌بان تیم مس رفسنجان اظهار داشت: بیرانوند از بهترین دروازه‌بانان کشور است که‌ به علت بیماری برای مدتی از تیم جدا شد.

وی افزود: طبق آزمایش‌هایی که پزشک تیم از این بازیکن انجام داده است، تصمیم بر آن شد که وی برای درمان و پیگیری بیماری از تیم جدا شود، زیرا سلامتی بازیکن مهم‌تر از هر امر دیگری است.

زینلی تصریح کرد: در حال حاضر سجاد بستری نیست، اما در شهر شیراز به سر می‌برد تا دوره درمان خود را کامل کند.

مدیر‌عامل باشگاه مس رفسنجان خاطر‌ نشان کرد: سجاد بیرانوند در نیم فصل اول در هشت بازی از 13 بازی درون دروازه تیم مس رفسنجان بود‌.

وی بیان داشت: باشگاه مس تمام تلاش و مساعدت خود را برای بهبود و درمان این دروازه‌بان با‌اخلاق و بسیار خوب کشور انجام می‌دهد و از مردم خوب رفسنجان و هواداران وی می‌خواهیم برای شفای او دعا کنند.

زینلی گفت: دکتر معالج سجاد بیرانوند در شیراز اعلام کرده که جای نگرانی نیست.

دوره درمان سجاد سه ماه زمان می‌برد

همسر سجاد بیرانوند نیز در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس با بیان اینکه خدا را شکر حال سجاد خوب است، افزود: سجاد از سال گذشته به دلیل تداوم بازی‌ها با سرماخوردگی ممتد مواجه بود و بعد از نمونه‌برداری در شیراز، پزشکان عفونت غدد لنفاوی را تشخیص دادند که باید طی دوره سه ماهه درمان شود.

نازنین دانشور افزود: در حال حاضر سجاد تحت درمان است و سه‌شنبه هفته آینده باید مجددا آزمایش دهد.

وی خاطر نشان کرد: پزشک معالج سجاد نیز با تاکید بر اینکه جای نگرانی نیست، عنوان کرده بر‌ اساس داروهای تجویزی اگر چیزی از عفونت باقی مانده باشد با لیزر رفع می‌شود.

همسر سجاد بیرانوند با ابراز خرسندی از همراهی مسئولان باشگاه مس رفسنجان تصریح کرد: مدتی که در رفسنجان بودیم هیچ وقت احساس غربت نکردیم و از مردم خون گرم رفسنجان می‌خواهم برای بهبودی سجاد دعا کنند.

................................

گزارش از: زهرا بمی‌نژاد

................................

انتهای پیام/80016/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول