اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران:

مدیرعامل مس رفسنجان عوام‌فریبی نکند / مستندات حاشیه‌سازی موجود است

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: بهتر است مدیرعامل تیم فوتبال مس رفسنجان بیش از این عوام فریبی نکند.

مدیرعامل مس رفسنجان عوام‌فریبی نکند / مستندات حاشیه‌سازی موجود است

محمدحسین ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به اظهارات علی زینلی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان که معتقد است مربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران حاشیه‌سازی را در رفسنجان و در جریان دیدار دو تیم در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور آغاز کرده است، اظهار کرد: تیم مس رفسنجان در دیدار رفت که میهمان بود هر امکاناتی که خواستند در اختیارشان گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ادامه ابراز داشت: ولی آن‌ها در رفسنجان حداقل آن امکانات را هم در دور برگشت در اختیار ما قرار ندادند یعنی هتل که واجب‌ترین چیز برای یک تیم ورزشی است را از ما دریغ کردند حتی خبرنگارشان نمی‌دانست و به ما می‌گفت چرا از زمین بازدید کردید که در جواب گفتم من از کرمان به رفسنجان آمده‌ام که زمین را بررسی کنم چراکه در این شهر محلی برای اسکان ما ترتیب ندادند.

ضیایی در ادامه اظهارات خود گفت: آقای مدیرعامل، شما خودتان را همه کاره می‌دانید و به جای مأمور انتظامی قصد جمع کردن دوربین‌ها را داشتید، ما تمام مدارک را داریم.

وی گفت: آقای مدیرعامل مس رفسنجان شما خیلی سعی کردید که فیلم حوادث را از چنگ ما بیرون بیاورید ولی نتوانستید و ما همه حرف‌ها و برخوردهای شما را داریم و حتی تحریک شما که موجب شد هوادارتان با لگد من مربی تیم را مورد ضرب و شتم قرار دهد در این فیلم‌ها داریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ابراز داشت: فیلمی داریم که نشان می‌دهد شما آقای مدیرعامل، تماشاچی خود را به زور وارد رختکن ما کردید تا من را با لگد مورد ضرب و شتم قرار دهد.

ضیایی افزود: تماشاچیان گچسارانی در گچساران با دسته گل به تیم‌های حریف خیرمقدم می‌گویند ولی در رفسنجان این مدیرعامل بود که هواداران را به پشت نیمکت ما آورد و ساز و دهل گذاشت تا حاشیه‌ها ایجاد شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: شما قانون را رعایت نکردید و بازی را به حاشیه بردید و همچنین تماشاگران خود را تحریک کردید تا از دقیقه یک تا 90 به ضیایی فحاشی کنند.

وی گفت: وقتی به ما گل زدند بی‌احترامی آن‌ها بیشتر شد و پس از گل مساوی با ما درگیر شدند که در برنامه 90 صحنه‌هایی را نشان داد.

ضیایی تأکید کرد: در آخر باید بگویم که آقای مدیرعامل مس رفسنجان، مستندات موجود است پس دست از عوام‌فریبی بردارید.

انتهای پیام/2571/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول